دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اولویت‌های ستاد تنظیم بازار ابلاغی وزیر کشور، عرضه مستقیم کالاها با راه‌اندازی بازارچه‌های محلی در استان هدفگذاری شد.

تهران - ایرنا - رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 35 دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از پارکینگی در حوالی اتوبان شهید باکری به ارزش 50 میلیارد ریال خبر داد.

رشت - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از نشاء 210 هزار هکتار اراضی شالیزاری استان خبر داد و گفت: تا کنون 85 درصد ارضی شالیزاری استان نشاء شده است.

ساری - ایرنا - در حالی‌که مازندران به همراه تمامی نقاط کشور ماه‌هاست در صف مبارزه با ویروس و بیماری کرونا قرار دارد، گویا درگیری بخش‌های مختلف جامعه زمینه را برای جولان حفاران غیرمجاز و سوداگران اشیای عتیقه در این استان فراهم کرد.

یزد - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: فضای مجازی و بهره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آن در بحران کرونا، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین جوانان استان است.

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران از تغییر بارنامه دستگاه زباله سوز چینی اهدایی به تهران، به نام استان قم خبر داد.

شاهرود - ایرنا - فرماندار شاهرود گفت: بنابه دستوراستاندار سمنان و پیگیری دیگر مسوولان، مشکلات اعتباری برای راه‌اندازی کارخانه سیمان بیارجمند از طریق بانک‌های ملی و تجارت مرتفع شده و40 هزار سهامدار آن را امیدوار کرد.

اراک - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: بانک‌های این استان در پرداخت تسهیلات برای کمک به آسیب‌دیدگان بیماری کرونا نگاه ویژه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه داشته باشند.

تهران - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که تا چهار روز آینده با روند افزایشی دمای هوای تهران از 28 به 35 درجه سانتی گراد می‌رسد.

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری در اینستاگرام خود با اشاره به اتمام مجلس دهم نوشت: به عنوان عضوی از دولت تدبیر و امید از نمایندگان مجلس، روسای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها، اعضای هیات رییسه و به ویژه رییس مجلس قدردانی می کنم.

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی از مراحل عملیات الی بیت المقدس بود و تداوم راه و آرمان‌های او در واقع ادامه دادن این عملیات است.

همدان - ایرنا - 400 واحد مسکونی که بر اثر سیلاب نوروز 1398 در نقاط مختلف استان همدان خریب شده بود به صورت همزمان با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسید.

اسلام‌آباد - ایرنا - هر چند گسترش شیوع کرونا در پاکستان برگزاری اجتماع های مردمی، سیاسی و یا تجمعات را با محدودیت روبه رو کرد اما مردم مسلمان این کشور ضمن بزرگداشت هفته حمایت از قدس و برگزاری برنامه‌های مختلف برای برائت از رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر و در آستانه روز جهانی قدس یکصدا با ملت‌های منطقه و جهان فریاد حمایت از فلسطین را سرمی دهند.

سمنان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: به مناسبت روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر مسابقه پیامکی اسوه مقاومت در استان برگزار می‌شود.

شهرکرد - ایرنا - معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: قیت 34 قلم کالا در این استان اردیبهشت امسال نسبت به ماه‌های گذشته روند افزایشی پیدا کرد.

تهران - ایرنا - رییس کمیته بین المللی المپیک گفت که وی متقاعد شده است که اگر امکان برگزاری المپیک کرونازده توکیو در سال 2021 هم وجود نداشته باشد، باید لغو شود.