دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نماز عید فطر در تمامی مساجد شهرستان پردیس با رعایت موارد بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مقابله باکرونا برگزار می شود.

بجنورد - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی شیروان گفت: سطح زیر کشت محصول گوجه فرنگی این شهرستان خراسان شمالی امسال در مقایسه با پارسال حدود 200 هکتار کاهش دارد که علت آن هم پایین بودن قیمت محصول و متضرر شدن کشاورزان در سال گذشته بود.

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: تجلی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نظام معنایی جدید به نفع مستضعفان جهان رقم زده که منطبق با ارزش های الهی درگستره جوامع جهانی در پساکرونا است.

زاهدان - ایرنا - وزیر نیرو گفت: بارش‌های خوب امسال سبب شد تا از 150 تالاب کشور 50 تالاب اصلی و مهم به طور متوسط از 40 تا 100 درصد آبگیری شود.

اصفهان - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: سیامک مرندی و کیاوش حیدری 2 بازیکن ملی‌پوش با امضای قراردادی به تیم والیبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیوستند.

تهران - ایرنا - نجف دریابندری، پیر شد اما نوشته‌هایش مادامی که قلم به فرمانش بود و می‌نوشت هرگز بوی پیری نداد، هرچه نوشت شوق‌ناک بود و بوی زندگی می‌داد، هرجا که بود، ذوق و شادی هم بود. او یک نمونه خوب از روشن فکر ایرانی بود که همیشه می‌توانست بازاندیشی کند

بوشهر - ایرنا - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی "ولایت" (جاسک) گفت: بررسی کارشناسی حادثه ناوچه کنارک توسط مهندسان و سامانهها در دست اجرا است.

تبریز - ایرنا - مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای تحقق شاخص‌های سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی 160 مرکز مثبت زندگی در این استان راه‌اندازی می‌شود.

گرگان - ایرنا - رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به افزایش دست‌اندازی به مراتع استان و شکل‌گیری کانون‌های گرد و خاک در این مناطق گفت: حساسیت و مشارکت سمن‌ها و گروه‌های مردمی ساکن پیرامون این زیستگاه‌ها برای حفظ مراتع اندک است

اراک - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای روز جهانی قدس را یکی از برجسته ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) و نماد صف بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین دانست.

ارومیه - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت: پنج شکارچی متخلف در این شهرستان در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست و حیات وحش منطقه دستگیر شدند.

اراک - ایرنا - سپاه روح‌الله استان مرکزی با صدور بیانیه ای به مناسبت روز قدس عنوان کرد: رژیم صهیونیستی نماد نظام سلطه و ثمره نامبارک همزیستی قدرت‌های استعماری است که در سال‌های گذشته به جز تهدید، توطئه، تجاوز، جنایت، خینت و نا امنی هیچ نشان دیگری از خود برجای نگذاشته است.

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ترویج رعایت حجاب و عفاف در جامعه نیازمند کار فرهنگی است که این امر مهم در گذشته به خوبی صورت نگرفته است.

شهرکرد - ایرنا - پیکر مطهر شهید "جعفر کوهی فایق" از شهدای حادثه ناوچه کنارک صبح روز پنجشنبه پس از اقامه نماز از محل مصلای امام خمینی (ره) در مرکز چهارمحال و بختیاری تشییع شد.

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر در پیشگیری و مقابله با کرونا در کنار سایر نیروهای اجرایی و درمانی خوش درخشیدند و توانایی و آمادگی خود را نشان دادند.

همدان - ایرنا - فرمانده انتظامی ملایر گفت: بر اساس اخبار اطلاعاتی ماموران کلانتری 11 این شهرستان افرادی با عنوان کمک به فقرا به درب منازل مراجعه و با شگردهای خاص نسبت به سرقت طلا از شهروندان اقدام می‌کنند.