دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرسین، شکستگی ساعت آبی این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: خبر منتشره در یکی از کانال‌های محلی مبنی برشکستگی بخشی از ساعت آبی و بی‌توجهی به این اثر تاریخی صحت ندارد.

مهاباد - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی بوکان گفت: طرح واکسیناسیون طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در 25 روستای این شهرستان به‌صورت رایگان آغاز شد.

یزد - ایرنا - کتاب الفبای روابط عمومی که به کوشش امیر ترقی‌نژاد به رشته تحریر درآمده است، اهمیت و نقش روابط عمومی در بهبود روابط سازمانی و کاری را گوشزد کرده و مسیر پیشرفت سازمانی را در گرو روابط عمومی مطلوب و مؤثر عنوان کرده‌است.

مشهد - ایرنا - فرماندار مشهد گفت: سند توسعه محله طرق به عنوان نخستین محله هدف طرح بازآفرینی محلات مشهد آماده شده است.

ارومیه - ایرنا - مسوول برنامه رزمایش همدلی و احسان دانشجویی گفت: یک‌هزار بسته معیشتی به همت دانشجویان دانشگاه‌های این استان بین نیازمندان شهرستان ارومیه توزیع شد.

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تماس تلفنی رییس‌جمهور گفت: در این تماس گزارشی از آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف به وی ارائه شد و رئیس جمهوری بر تکمیل دو آزادراه کنارگذر جنوبی تهران - چرمشهر - آبیک و آزادراه قزوین - رشت در منطقه منجیل رودبار تاکید کرد.

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: عملیات احداث بیمارستان 80 تختخوابی این شهرستان از 68 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

پکن - ایرنا - نماینده دایم چین در سازمان ملل گفت که کشورش به شدت نگران برنامه های مربوط به الحاق بخش هایی از خاک اشغال شده فلسطین است و به طور جدی و محکم از برقراری عدالت برای مردم فلسطین پشتیبانی می کند.

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از این مناسبت به عنوان روزی مقدس در تاریخ مبارزات ملت ایران و عدالتخواهان جهان یاد کرد.

اردبیل _ ایرنا _ معاون دانشکده علوم پزشکی ورییس مرکز بهداشت خلخال گفت: مراکز اقامتی و هتل‌های این شهرستان با هدف مقابله با شیوع کرونا در تعطیلات عید فطر از گردشگران و میهمانان پذیرش نخواهند کرد.

خمین - ایرنا - فرماندار خمین حفاظت از آب و جلوگیری از اضافه برداشت را در راستای حمایت از کشاورزان دانست و گفت: آمادگی اعطای تسهیلات با کارمزد کم به کشاورزان برای نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی وجود دارد.

مهاباد - ایرنا - مزار شهدای مهاباد به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد (فتح خرمشهر)، روز پنج‌شنبه غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

سمنان - ایرنا - کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در گرمسار و آزادسازی 16 هکتار از اراضی کشاورزی در شهمیرزاد، از جمله خبرهای کوتاه انتظامی استان سمنان در روز پنجشنبه یکم خرداد است.

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده انتظامی خلخال گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی پارسال و بهار امسال 30 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

رییس جمهوری روز پنجشنبه در پایان آیین بهره برداری از طرح‌های ملی استان سیستان و بلوچستان و آغاز عملیات نصب سکو و توسعه فاز 11 پارس جنوبی، با تاکید بر این که مشکلات را با خوبی پشت سر خواهیم گذاشت، گفت: نمی‌گذاریم لبخندی روی صورت مستبدین کاخ سفید بنشیند و کاری می‌کنیم که غم اندوه در مسیر غلط سیاسی آن‌ها باشد.

گنبدکاووس - ایرنا - پیکر شهید مهدی هاشمی‌خواه تنها شهید گلستانی حادثه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز پنجشنبه با حضور فرماندهان نیروی دریایی ارتش، مسوولان استانی و شهرستانی و اقشار مردم در کلاله تشییع و به خاک سپرده شد.