دوشنبه 23 مهر 1403

تیم والیبال سپاهان 2 بازیکن ملی‌پوش جذب کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیم والیبال سپاهان 2 بازیکن ملی‌پوش جذب کرد

اصفهان - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: سیامک مرندی و کیاوش حیدری 2 بازیکن ملی‌پوش با امضای قراردادی به تیم والیبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیوستند.

حمید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: با نظر مساعد سرمربی تیم والیبال باشگاه 2 بازیکن جدید ملی‌پوش برای همراهی این تیم در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به این تیم پیوستند.

وی افزود: کیاوش حیدری پشت خط زن، که فصل گذشته در تیم شهداب یزد بازی می‌کرد با نظر مساعد رحمان محمدی راد سرمربی تیم با عقد قراردادی به تیم والیبال سپاهان پیوست.

وی تصریح کرد: حیدری در کارنامه خود مقام سومی جهان با تیم ملی دانش‌آموزی در کشور صربستان دارد و در سال 1396 به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و د رسال 98 نیز با تیم ملی دانشجویان به ایتالیا رفت.

وی گفت: کیاوش حیدری پدیده لیگ برتروالیبال ایران سابقه 2 سال حضور در تیم والیبال شهرداری تبریز را دارد که در سال 96 به مقام سومی دست یافت.

باقری بیان کرد: سیامک مرندی لیبرو تیم ملی ایران هم به سپاهان پیوست.

وبه گفته وی این بازیکن باتیم ملی درسال 2015در مسابقات لیگ جهانی والیبال حضور داشت و درسال 2016 در مسابقات لیگ جهانی، المپیک ریو و همچنین انتخابی المیک ژاپن شرکت کرد.

وی گفت: این بازیکن سالهای 2017 و 2018 ضمن حضور در مسابقات لیگ جهانی در مسابقات قهرمانی بین قاره ای جهان و همچنین بازی‌های آسیایی جاکارتا و جام جهانی مردان جهان تیم ملی را همراهی کرده است و سال 97 در خاتم اردکان و فصل قبل در سایپا بازی می‌کرد.

سهند الله‌وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال‌آبادی و امیررضا سرلک چهار بازیکنی هستند که قرارداد خود را با سپاهان تمدید کردند. پیش از این سپاهان پرویز پزشکی را به خدمت گرفته و قرارداد علیرضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری توانا و محمود رسولی را تمدید کرده بود.

محمدطاهر وادی پاسور فصل پیش سپاهان از این تیم جدا شده و به شهرداری ارومیه پیوسته است.

هدایت سپاهان مانند فصل گذشته بر عهده رحمان محمدی‌راد قرار دارد.

در فصل گذشته لیگ برتر، سپاهان با 11 برد و 34 امتیاز در رده چهارم قرار داشت اما این مسابقات به دلیل گسترش ویروس کرونا، بدون معرفی قهرمان به پایان رسید. فدراسیون والیبال قصد دارد فصل جدید مسابقات را زودتر از همیشه و در شهریور آغاز کند.

*س_برچسب‌ها_س*