سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

نتایج تحقیقی نشان داد که 20 درصد از افراد آلوده به ویروس کرونا از ذات‌الریه کووید رنج می‌برند و نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارند.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد درباره الزامات اجرایی بند هفتم سیاست‌های کلی تامین اجتماعی که به استقرار نظام ملی احسان و نیکوکاری و ایجاد پیوند میان ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های موظف اشاره کرده است، می‌گوید: نظام خیر و احسان کشور به یک فرماندهی واحد نیاز دارد و به طور قطع باید دارای ساختاری مستحکم و سامانه‌ای قدرتمند باشد.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بیان کرد: برای این منظور اولیا و دانش آموزان می توانند از بیست و هشتم فروردین ماه تا بیست و یکم خرداد سال 1401 در میان پایه ها (پایه های دوم تا ششم ابتدایی و هشتم و نهم متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و کاردانش و فنی حرفه ای) و دانش آموزان مقاطع ورودی (پایه های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از تاریخ پنج...

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تازه‌ترین توصیه‌های خود درباره کووید 19 تاکید کرد: هم‌اکنون واکسن‌های ایمن و موثری در دسترس هستند که مصونیت قوی در برابر نوع شدید بیماری ایجاد کرده و کاهش بستری و مرگ ناشی از این بیماری را موجب می‌شوند و تاکنون میلیاردها نفر در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

رئیس کمیته امداد گفت: مستمری فروردین‌ماه مددجویان همراه با افزایش 20 درصدی فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

دانشگاه «علم و فرهنگ» تهران پس از گذشت 2 سال از آموزش مجازی، آموزش حضوری کلاس‌های خود را از روز شنبه 27 فروردین آغاز کرد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از غرق شدن دو تن در روستای جیرباغ لاهیجان خبر داد.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم روز ارتش در تهران را تشریح کرد.

سخنگو و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، درباره وضعیت مجوز ورود به طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران، گفت: با دستور شهردار تهران و با همراهی معاونت حمل و نقل و ترافیک، مسئولیت صدور مجوز طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری از امسال به مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران واگذار شد.

رئیس سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر از جانباختن 2 تن در پی تصادف تریلی با پژو 405 در محور لردگان - دهدز خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تصویب برنامه اجرایی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران برای سال جاری خبر داد.

فرمانده کل انتظامی کشور رعایت عفاف و حجاب را عاملی برای افزایش امنیت در جامعه توصیف کرد و گفت که پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت و پشتیبانی همه جانبه می‌کند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استقرار نظام تأمین اجتماعی به صورت جامع، یکپارچه، شفاف، کارآمد، فراگیر و چندلایه مورد تأکید مقام معظم رهبری به صورت ویژه در دستور کار وزارت مردم قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، افزایش تعرفه‌های خدمات پزشکی در سال 1401 را تکذیب کرد و گفت: هنوز تعرفه‌های پزشکی سال 1401 اعلام نشده است.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از افزایش سرعت باد غربی - شمال غربی و طول موج تا 3 متر خبر داد.