پنج‌شنبه 5 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون خودرویی در این کلانشهر، گفت: پارک کوهستانی دراک در بلوار حسینی‌الهاشمی و ورزشگاه پارس، مراکز واکسیناسیون خودرویی در شیراز است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 8005 مورد ابتلای جدید کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 187 تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

با تشدید شیوع کووید -19 در آمریکای لاتین و منطقه کارائیب شمار قربانیان کروناویروس در این منطقه از یک میلیون نفر فراتر رفته است.

پروژه خبرساز "خانه سلامت، امید و زندگی" با ارزش ریالی 19 میلیارد ریال در منطقه 2 شهرداری شیراز به بهره برداری رسید.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا، طبق اعلام وزارت بهداشت، رتبه اول اهداء عضو در ایران با همراهی مردم، به این دانشگاه تعلق گرفته است.

یک روانشناس با بررسی عوامل روانی که ممکن است منجر به جنایت در خانواده خرمدین شده باشد، راهکارهایی را برای پیشگیری از موارد معدودی که ممکن است در آینده رخ دهد، ارائه کرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا توضیحاتی ارائه داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 105 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: واکسیناسیون سالمندان 70 سال به بالا از امروز در استان آغاز شده و این افراد می‌توانند در سامانه وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.it نسبت به ثبت‌نام جهت نوبت‌دهی واکسیناسیون اقدام کنند.

دادستانی السالوادور اعلام کرد که تاکنون بقایای 14 جسد را در خانه یک مامور سابق پلیس پیدا کرده‌اند.

دهه‌های بسیاری است که بشر به‌عنوان عامل اصلی ازبین‌رفتن تنوع زیستی شناخته شده است و اکنون زمان آن رسیده که در 22 ماه مه (اول خرداد)، روز جهانی تنوع زیستی با شعار «ما بخشی از این راه‌حل هستیم» در این راه گام برداریم. بر اساس گزارش اخیر مجمع جهانی اقتصاد تا سال 2030، انتقال به مدل‌های اقتصادی طبیعی مثبت در بخش‌های اصلی می‌تواند سالانه تقریبا 400 میلیون شغل و بیش از 10 تریلیون دلار ارزش...

خوردوهایی که از چراغ قرمز در امارات متحده عربی عبور کنند توسط پلیس توقیف و به بیش از 50 هزار درهم جریمه نقدی محکوم خواهند شد.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: یکی از کارکنان حوزه درمانی بیمارستان شهید مدرس ساوه نام خویش را به عنوان اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان جاودانه کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: واکسیناسیون افراد بالای 70 سال از پایان این هفته در فارس آغاز می‌شود و مشمولان این گروه سنی باید پیش از مراجعه به مراکز تزریق واکسیناسیون، در سایت salamat.gov.ir نام نویسی کنند تا پیامک نوبت دهی برای آنها ارسال شود.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم دریایی و محیطی و رییس مرکز پژوهشی حوضه اقلیمی خزر دانشگاه مازندران گفت: با ساخت سامانه پالایش هیدروسفریک، گام بلند برای تصفیه پساب‌ها و بازچرخانی آب توسط جامعه نخبگانی برداشته شده و انتظار است که متولیان امر در این زمینه حمایت‌های بعدی را برای تولید این محصول انجام دهند.

کارشناسان سلامت در چین معتقدند پکن اولین شهری خواهد بود که به ایمنی جمعی در برابر کروناویروس دست پیدا می کند.