پنج‌شنبه 5 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نقده از اطفای حریق در تالاب سولدوز - یکی از تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه - خبر داد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، در 24 ساعت گذشته 200 فوتی ناشی از کرونا و همچنین شناسایی 11هزار و 250 بیمار جدید کووید -19 در کشور گزارش شد.

فرماندار شهرستان گچساران از مهار 2 آتش سوزی در جنگل‌های این شهرستان خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید از عادی انگاری کرونا در دستگاه‌های دولتی خودداری شود، در عین حال از دورکاری 50 درصدی کارکنان در تهران از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز تا اواسط هفته پیش رو در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام می باشد.

به مناسبت روز ملی اهدای عضو، مستند «نامیرا» با روایت کامران تفتی روانه آنتن شبکه دو می شود.

پارکینگ غیر مجاز خودروهای توقیفی و تصادفی به مساحت 6 هزار متر مربع، بنا به درخواست اهالی محله دارآباد تخلیه و به پهنه فضای سبز برگردانده شد.

در پی تصادف یک دستگاه پراید و کامیون زیر پل صدر تهران امروز (31 اردیبهشت) یک نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (31 اردیبهشت ماه) کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قرار دارد و تداوم این شرایط طی روز دور از انتظار نخواهد بود.

طرح جدید "ایران، دیار نفس" جدیدترین طرح انجمن اهدای عضو در راستای نهادینه سازی هرچه بیشتر فرهنگ اهدای عضو در جامعه است که با اهداف یادبود فرشتگان ماندگار اهداکننده عضو و تقدیر از خانواده های نوعدوست آنها، ارتقای آگاهی جامعه و تقدیر و تشکر از تیم‌های تخصصی اهدا و پیوند اعضای کشور با مشارکت نهادهایی از جمله انجمن اهدای عضو ایرانیان، مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت، صدا و سیما، معاونت مطبوعات...

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در سالهای اخیر در ساختمان هایی که تاییدیه ایمنی گرفتند آمار آتش سوزی ها و حوادث با یک کاهش فاحش به زیر 9 درصد رسیده است.

همزمان با فرا رسیدن روز ملی اهدای عضو، کشور همگام با طرح پویش ملی "ایران، دیار نفس" به استقبال تقدیر از خانواده‌های بخشنده و نوعدوستی می‌رود که با اخذ تصمیم به اهدای اعضای عزیزان مرگ مغزی‌شان در آن لحظات بحرانی، تا کنون موجب نجات جان بیش از 70 هزار بیمار نیازمند به پیوند شده‌اند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش‌های پراکنده‌ای که طی پنج روز آینده در برخی استان‌های کشور رخ می‌دهد، از وزش باد شدید و گردوخاک در بخش‌هایی از استان خوزستان و شرق و جنوب شرق کشور خبر داد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر از تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی و برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز بر اساس مصوبه شورای تامین این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه دغدغه رانندگان و کارکنان این شرکت را دغدغه خود می‌دانیم و تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا مسائل و مشکلات همکارانمان را حل و فصل کنیم، گفت: کارکنان و رانندگان عزیز شرکت واحد، بهتر از هر کسی می‌دانند که برای رفع دغدغه‌های اداری و معیشتی و حل مسائل و مشکلات این عزیزان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از انتشار حواله‌های شهرداری تهران در وب‌سایت شفاف خبر داد.