شنبه 29 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اورژانس تهران از سقوط مرگبار یک کارگر ساختمان از داربست خبر داد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر جمعه (16 آبان 99) 663 هزار و 800 نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز 37 هزار و 409 نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، 509 هزار و 952 نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی 10 روز اخیر (7 تا 16 آبان) به طور متوسط در هر ساعت 342 نفر در ایران مبتلا و حدود 18 نفر قربانی...

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه باید تا حد امکان از رفتن به رستوران در شرایط کرونایی خودداری کرد در عین حال به بیان توصیه‌هایی برای مراجعه به رستوران پرداخت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان فردی که در شهر بوشهر 6 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: در شبانه روز گذشته 424 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و به این ترتیب شمار جانباختگان بیماری در کشور به 37 هزار و 409 نفر رسید.

براساس نتایج مشاهدات و بررسی‌ها، علائم بیماری کرونا، طیفی وسیع را در بر می‌گیرد، ویروس کووید19، که دامنه‌ای خفیف تا شدید را مانند دیگر بیماری‌های ویروسی ایجاد می‌کند، در بیماران مختلف امکان درگیر کردن بخش‌های متفاوتی از بدن را دارد و متناسب به محل درگیری، علائمی بروز می‌دهد.

طوفان استوایی موسوم به "اتا" جان بیش از 50 نفر را در گواتمالا گرفت.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با حکم وزیر بهداشت منصوب شد.

سازمان غذا و داروی آمریکا نتایج مثبت بررسی یک آزمایش بالینی را در مورد داروی "آدوکانوماب" (Aducanumab) که درمانی بالقوه برای بیماری آلزایمر محسوب می‌شود، منتشر کرد.

طبق مصوبه ستاد استانی کرونا مبنی بر تمدید محدودیت‌های کرونایی، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از تمدید تعطیلی یک هفته ای آموزش حضوری مدارس شهر بوشهر خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، درحال حاضر هوای پایتخت با شاخص میانگین 76 در شرایط قابل قبول است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه 60 درصد از شهروندان کم تحرک هستند، گفت: چاقی و اضافه وزن معضل بزرگی است و بعد از ایام کرونا نگران چاقی شهروندان هستیم.

مدیرکل بیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی بارش باران در برخی استانها، گفت: دمای هوا در برخی مناطق کشور بین 3 تا 7 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

پلیس بلژیک از کشف بزرگترین محموله کوکائین در این کشور خبر داد.

آمارهای رسمی نشان می‌دهد ایالات متحده با بیش از 9 میلیون و 900 هزار مورد ابتلا به کرونا و بیش از 240 هزار مورد مرگ ناشی از این عفونت ویروسی در حال حاضر، هم بیشترین تعداد مبتلایان و هم بالاترین تعداد کل قربانیان کووید 19 را در جهان دارد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مرگ هفت نفر در سقوط خودروی ساینا به کانال اب در شادگان ابادان خبر داد.