یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مقرر گردیده نشست عمومی مجمع در فضای باز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و انجام دستورالعمل‌های مربوطه برگزار شود.

در پی وقوع توفند آیدا و قطعی برق در بخش های بزرگی از ایالات جنوبی آمریکا، مقامات محلی در نیواورلئان ممنوعیت رفت و آمد در سطح شهر اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعلام نتایج اولین مرحله از آزمون استخدامی آتش نشانی تهران طی هفته آتی خبر داد.

نتایج یک بررسی از کشورهای مختلف نشان می دهد که آلودگی هوا چندین سال از عمر میلیاردها انسان کاسته است.

کارشناس ارشد بیماری‌های عفونی در آمریکا گفت: زنان باردار با عوارض جدی بیماری کووید -19 مواجه و 17 درصد آنان روانه بیمارستان می شوند.

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: درپنج ماه گذشته هیچ اعتباری به این سازمان تخصیص نیافته و متعاقب آن پرداخت حقوق نیروهای حفاظتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

تمامی مراکز واکسیناسیون شهر اصفهان، از روز گذشته 9 شهریور 1400، به مدت دو روز تعطیل شدند. طبق گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با توجه به کاهش تامین واکسن و نیز ارتقای نحوه نوبت دهی برای حضور در مراکز واکسیناسیون، تمامی مراکز واکسیناسیون سه شنبه و چهارشنبه تعطیل خواهند بود.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعویض پلاک اینترنتی در دو مرکز تعویض پلاک در تهران خبر داد.

هوش سیال، توانایی حل مسائل، به کارگیری منطق و شناسایی الگوهاست. نتایج مطالعه جدید نشان می‌دهد، داشتن مردمک بزرگتر با هوش سیال بالاتر ارتباط دارد.

روند افزایش نسبی دما در استان تهران و کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز (10 شهریور) و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس دور از انتظار نیست.

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در تازه‌ترین گزارش خود ارتباط لایه مرزی یا عمق اختلاط (PBL) با رفتار آلاینده‌ها و تاثیر این کمیت هواشناسی بر کیفیت هوای شهر تهران را در یک بازه زمانی دو ساله مورد بررسی قرار داده است.

شمار مبتلایان به بیماری «کووید -19» ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 218 میلیون و 557 هزار و سه نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و 533 هزار و 955 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری نیز تأیید شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به حاکمیت جوی پایدار و آرام در غالب مناطق کشور تا اواخر هفته، از بارش پراکنده و کاهش محسوس دما در برخی نقاط کشور خبر داد.

دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات کشوری محاسبات ذهنی با چرتکه از برگزاری این دوره از مسابقات در تاریخ 12 شهریور ماه جاری خبر داد و گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا این رقابت‌ها به صورت آنلاین و با حضور 852 دانش‌آموز در سه گروه سنی برگزار می‌شود.

وزیر بهداشت با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود با اشاره به هدف دولت سیزدهم در مهار کرونا، خواستار کمک‌های مردم برای انجام واکسیناسیون بهتر شد.

دبیرخانه دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد اعلام کرد که زمان ثبت نام در این جشنواره تا تاریخ پانزدهم مهرماه تمدید شد.