شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده، تلفات برق بیش از 50 درصد کاهش یافته است، گفت: از سال 92 تاکنون بیش از 6 هزار و 100 میلیارد تومان در شبکه‌های انتقال و توزیع برق خوزستان سرمایه‌گذاری شده است.

رییس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس با بیان اینکه نباید خود را محدود کنیم، تاکید کرد: باید در مسیر توسعه حرکت و به نیروهای داخلی و جوانان مومن و انقلابی اعتماد کنیم چرا که کلید توسعه و پیشرفت کشور همین جوانان هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از ابراز همدردی شخصیت‌های سیاسی برای درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی قدردانی کرد.

منابع آگاه عراقی مدعی شده اند که آمریکا قصد دارد در آستانه سالروز اقدام تروریستی اش علیه سردار شهید سلیمانی، کارکنان دیپلماتیک سفارتش را از عراق خارج کند.

رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی از برخی تندروی ها در عرصه سیاسی کشور و تسری آن به جامعه انتقاد کرد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها فرصت های بزرگی برای نظام و دولت ایجاد می کند گفت که باید با همبستگی داخلی و عزمی ملی و جهانی، اسلحه تحریم را از دست تروریست های کراواتی و ادکلن زده گرفت.

رئیس دفتر رئیس جمهور روابط ایران و ترکیه به عنوان دو کشور دوست و همسایه را خوب توصیف و بر توسعه بیش از پیش روابط در زمینه همکاری های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

رئیس دیوان داوری مرکز وکلای قوه قضائیه با اشاره به عوامل بروز جرائم اقتصادی گفت: حذف زمینه‌هایی که به واسطه آن‌ها تخصیص کالاها و امکانات از طریق تصمیمات اداری و فردی انجام می‌شود، ایجاد تعادل در تقابل و توان چانه‌زنی اقشار ذی‌نفع و جایگزینی مجوز و شفاف‌سازی از راهکارهای پیشگیری از جرائم اقتصادی است.

رئیس‌جمهور حسن روحانی صبح پنجشنبه (13 آذر) در سی و پنجمین پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، 25 پروژه حوزه برق‌رسانی در سه استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

رئیس جمهور گفت: بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بوده و آمریکا را در این سه سال بارها و بارها شکست داده اند، کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تک نرخی شدن ارز را به عنوان راه درستی برای مقابله با رانت و فساد در توزیع ارز دولتی دانست و تاکید کرد که مبارزه با رانت و فساد حیاتی است.

وزیر امور خارجه کشورمان امروز در گفت و گویی مجازی در نشست گفت و گوهای مدیترانه ای حضور خواهد یافت.

بهره برداری از 25 پروژه تقویت و گسترش شبکه سراسری برق کشور توسط رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس انجام شد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون واکسنی برای کرونا ویروس وارد کشور نشده است.

سفیر روسیه در آمریکا از تصمیم دولت جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا برای بازگشت به توافق هسته ای استقبال کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از جریمه یک میلیارد ریالی عامل قاچاق سیگار خبر داد.