یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، اظهار کرد: اتوبوس‌هایی در پایانه مرزی شلمچه و مهران برای بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران بر آماده سازی فرم استاندارد در مبایعه نامه‌های مربوط به حوزه‌های معاملات املاک و خودرو تاکید کرد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران از بازگشت به زندگی 31 محکوم به قصاص به زندگی طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی درگذشت آیت الله علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

در پی شهادت «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

در پی اخلال در نظم فرودگاه امام خمینی (ره) به خاطر تخلف یکی از شرکت‌های مسافرتی در شهر قم با اقدام سازمان بازرسی کل کشور دفتر این شرکت پلمب شد.

وزیر کشور با صدور پیامی، درگذشت آیت الله حسن زاده به آملی را تسلیت گفت.

با نزدیک شدن به اربعین حسینی، روزانه تعداد زیادی از زائران برای خروج از کشور به مرز شلمچه مراجعه می‌کنند. فرماندار خرمشهر با تکذیب اخبار منتشرشده مبنی بر بازگشایی مرز شلمچه به روی زائران اربعین، تاکید کرده که این مرز مسدود است و بر اساس توافق مسئولان محلی عراق، تنها کسانی که ویزای اضطراری دارند اجازه عبور از مرز شلمچه به عراق را دارند. با این حال، زائران بسیار زیادی به این مرز مراجعه...

با انتشار تصاویر و اخبار ضد و نقیض از بازگشایی مرزهای زمینی ایران و عراق، رییس اداره گذرگاه‌های مرزی عراق تاکید کرد: مرزهای زمینی بین دو کشور برای تردد زائران باز نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم با سفرهای گسترده تفریحی به شمال کشور اجازه ندهند تا موج جدیدی از بیماری آغاز شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های استان گیلان، تاکید کرد: ما از استانداری باید بهره بگیریم که بداند تجارت منطقه‌ای چیست و چقدر در کسب و کار و درآمدزایی اثرگذار است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز شنبه در دیدار پایانی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با رمطان لعامره وزیر خارجه الجزایر دیدار و گفت‌وگو کرد.

دادستان عمومی وانقلاب اهر گفت: اتهام کودک آزاری معلم اهری در شعبه ویژه در حال رسیدگی است.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اعزام زائران به عراق نیازمند هماهنگی بین دولت ایران و عراق بوده و قطعا خارج از ضوابط تعیین شده نمی توان کاری پیش برد.

پیام رهبر انقلاب اسلامی به نخستین اجلاسیه سراسری «سه هزار راوی پیام آوران ایثار» صبح امروز در محل برگزاری این همایش در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرائت شد.

نماینده مردم مشهد و کلات از وزیر اقتصاد خواست که سکانداری بورس را به فردی واگذار کند که متفاوت از وضع کنونی عمل کند.