یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

در پی انتشار گزارش هایی مبنی بر همکاری نفتی ایران و ونزوئلا، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که به اعمال تحریم علیه تهران و کاراکاس ادامه خواهد داد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگذشت آیت الله علامه حاج حسن حسن‌زاده آملی را تسلیت گفتند.

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ارتحال علامه آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: در جریان تشکیل یک فقره پرونده تخلف محیط زیستی با موضوع نگهداری گونه‌های جانوری وحشی در یک باب ساختمان ویلایی بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست، متهم پرونده مزبور پس از طی فرآیند دادرسی در محاکم شهرستان، مجرم شناخته و از سوی دادگاه به مجازات قانونی محکوم شد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی روز شنبه در دیداری در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، با فواد حسین وزیر خارجه عراق در خصوص روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

هشتمین نامه ارسالی رئیس کل دیوان محاسبات به دولتمردان سیزدهم به وزارت کشور اختصاص یافت.

رئیس جمهور دولتهای یازدهم و دوازدهم ارتحال علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی درگذشت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که بدهی دولت به بانک ملی به 70 هزار میلیارد تومان رسیده است، این یعنی دولت‌های پیشین، از «هیچ» پول خلق کرده و مابه‌ازای آن چیزی تحویل نداده‌اند.

با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی، روزانه تعداد زیادی از زائران برای خروج از کشور به مرز شلمچه مراجعه می‌کنند. فرماندار خرمشهر با تکذیب اخبار منتشرشده مبنی بر بازگشایی مرز شلمچه به روی زائران اربعین، تاکید کرد که این مرز همچنان مسدود است و بر اساس توافق مسئولان محلی عراق، تنها کسانی که ویزای اضطراری دارند اجازه عبور از مرز شلمچه به عراق را دارند.

معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا مدعی شد که این کشور در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ توانست ایران را منزوی کند.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج فضل الله ایزدی نجف آبادی، پدر شهیدان عبدالحسین، عبدالرحیم و محمد رضا ایزدی نجف آبادی را تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله علامه حاج حسن حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

معاون اول رئیس جمهور در پیامی رحلت آیت الله حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

جزئیات مصاحبه معرفی شدگان مرحله دوم برای رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.