جمعه 4 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

خبرگزاری تسنیم

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا با حذف یکی دیگر از مدعیان برابر حریف باسکی به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

هانس یواخیم ویرتز، پدر و ایجنت فلورین ویرتز، معتقد است که این بازیکن قرار است تا سال‌های آینده در بایر لورکوزن بماند.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا امیدوار است قطع همکاری با نایکی به شکل کاملاً دوستانه انجام شود.

وب‌گاه ورزش سه

خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهارنظری جنجالی گفت حالا که دشمنانش خواهان کناره‌گیری او از ریاست لیگ اسپانیا هستند به یک شرط حاضر به کناره‌گیری است.

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا به هواداران وعده داد تا پنج سال دیگر شاهد بارسایی درخشان و کهکشانی خواهند بود.

وب‌گاه ورزش سه

انتشار ساز و کار جدید فیفا برای مشخص شدن تیمهای صعودکننده به جام باشگاه‌های دنیا باشگاه‌های بزرگی مثل لیورپول و بارسلونا را به شدت نگران کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

روبرت لواندوفسکی در مصاحبه با سایت باشگاه بارسا درباره خداحافظی ژاوی صحبت کرد و گفت هدایت بارسا برای او بسیار دشوار بوده است.

وب‌گاه فرارو

مجمسه ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا یک‌بار دیگر مورد حمله قرار گرفت تا دنی‌آلوز که روزی نماد موفقیت در زادگاهش بود از عزت به ذلت برسد.

وب‌گاه الف

پل پوگبا به دلیل دوپینگ چهار سال از هرگونه فعالیت در زمین فوتبال محروم شد و این احتمالا به معنای پایان فوتبال او خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون فوتبال اسپانیا اسامی داوران هفته 27 لالیگا را اعلام کرد و از قبل همه منتظر مشخص شدن نام داور بازی والنسیا - رئال بودند. قضاوت این بازی بر عهده خیل مانسانو گذاشته شده که رئال کمترین مشکل را با آن دارد. داوری که البته در میان بارسایی‌ها منفور است و مشکلات آنها با این داور سابقه‌ای طولانی دارد. مونوئرا مونترو نیز داور VAR خواهد بود. مانسانو...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید شنبه شب در مستایا دیدار حساسی برابر والنسیا پیش رو دارد. رئال مادرید در 20 بازی متوالی خود در لیگ بدون شکست بوده و این بهترین رکورد تاریخ باشگاه پس از فصل 12-2011 است که هدایت تیم بر عهده ژوزه مورینیو بود. در آن فصل رئال در هفته 16 در برنابئو 1-3 مغلوب بارسلونا شد، ولی واکنش تیم مورینیو استثنایی بود و در 23 بازی بعد از ال کلاسیکو مغلوب...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجمسه ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا یک‌بار دیگر مورد حمله قرار گرفت تا دنی‌آلوز که روزی نماد موفقیت در زادگاهش بود از عزت به ذلت برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسا در لالیگا نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به رئال شانس بالایی برای قهرمانی ندارد هرچند ژاوی و شاگردانش قصد تسلیم شدن ندارند. با این حال بارسا در فصل جاری تیمی شکست ناپذیر در زمین رقبا بوده و به هیچ تیمی در لالیگا در بیرون خانه باخت نداده است. بارسا تنها تیم بدون باخت در زمین حریفان است و این رکورد را رئال صدرنشین هم...

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی با وجود فصل خوبی که بارسا پشت سر نگذاشته، توانسته از تیمش در زمین رقبا دیواری رسوخ ناپذیر بسازد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پیشین فدراسیون کشتی می‌گوید که محمد توکل انسان بسیار بزرگی بوده که ورزش و کشتی ایران شبیه او دیگر نخواهد دید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدیران منچستریونایتد در تابستان گذشته به این نتیجه رسیدند که به دلیل اتهاماتی از قبیل آزار فیزیکی و ضرب و شتم که از سوی نامزد گرینوود به او زده شده بود با او همکاری نکنند. این بازیکن در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی راهی ختافه شد و حالا به یکی از بازیکنان درخشان و مهره‌های کلیدی این تیم در لالیگا تبدیل شده که توجه بسیاری...