جمعه 4 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه

قرار است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رأی خود درخصوص حرکت زشت رونالدو را صادر کند.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران ناپولی کلیه بلیت‌های سهمیه‌شان برای دیدار با بارسا را خریداری کرده‌اند و بارسلون نگران هجوم آنها به شهر و تلاش برای ورود غیرمجاز به ورزشگاه است.

وب‌گاه ورزش سه

آردا گولر در این فصل برای رئال مادرید تنها 92 دقیقه در میدان حضور داشته و روزنامه اسپورت می‌گوید او از این شرایط به شدت عصبانی است.

وب‌گاه ورزش سه

دکو، مدیر بارسلونا، ادامه حضور ژاوی هرناندز در این باشگاه را رد نکرد و تایید کرد اگر چنین احتمالی وجود داشته باشد درباره آن صحبت خواهند کرد.

وب‌گاه ورزش سه

واکنش نیمار به یک پست اینستاگرامی درباره عثمان دمبله، ستاره پاری‌سن ژرمن، خبرساز شده و گفته می‌شود نیمار این ستاره فرانسوی را مسخره کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس بعد از قهرمانی رئال در سوپرجام اسپانیا گفت می‌تواند آدم بهتری باشد. او حالا به قولش وفا کرده و نسخه‌ای جدید از وینی جونیور را به نمایش گذاشته است.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه اسپورت چاپ کاتولونیا مدعی شد خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، از ژاوی درخواست کرده یک فصل دیگر هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به طور غیررسمی و به طور جدی از ژاوی خواسته تا برای یک فصل دیگر هدایت آبی‌واناری‌ها را برعهده داشته باشد و به نوعی تا پایان قرارداد فعلی‌اش روی نیمکت این تیم باشد. رافا یوسته نایب رئیس اول باشگاه بارسلونا همچنین ادامه حضور ژاوی روی نیمکت بارسا را تأیید کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در کمتر از یک روز نام دنی آلوز به لیست اسطوره‌های بارسلونا برگشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس باشگاه بارسلونا از سرمربی 43 ساله خود خواسته تا فصل بعد هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

سرجی روبرتو در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد، اما به دلایل سیاسی به عربستان سعودی نخواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم حال حاضر ختافه تمایلی به بازی مجدد با پیراهن شیاطین سرخ ندارد.

خبرگزاری تسنیم

در رده‌بندی بال های چپ فوتبال باشگاهی اروپا از حیث ایفای نقش مستقیم در گل های به ثمر رسیده برای تیم‌های‌شان، سه ستاره تیم‌های بایرن مونیخ، رئال مادرید و تاتنهام در صدر قرار دارند.

وب‌گاه ورزش سه

میسون گرینوود، ستاره سابق منچستریونایتد، دیگر تمایلی به بازگشت به این تیم ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا در صورت پیروزی برابر ناپولی پاداش قابل توجهی دریافت خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر ورزشی بارسلونا فاش کرد که در سال 2022 رافینیا می توانست به جای بارسا راهی تیمی دیگر شود و پورسانت بیشتری به وی برسد اما او ترجیح داد دخالت نکند.