دوشنبه 9 مهر 1403

بازارچه جوانرود یک هفته تعطیل است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بازارچه جوانرود یک هفته تعطیل است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود به تعطیلی بازارچه جوانرود اشاره کرد و گفت: به پیشنهاد وزیر بهداشت و مصوبه ستاد کرونای استان کرمانشاه بازارچه جوانرود از امروز (یکشنبه) به مدت یک هفته تعطیل است.

رستگار یوسفی روز یکشنبه در نشست با نمایندگان بازارچه جوانرود با تقدیر از همراهی مردم به ویژه بازاریان افزود: کسبه این بازارچه در موج اول ویروس کرونا هم به مدت 2 ماه با تعطیلی مغازه ها نفش خود را در پیشگیری از این بیماری ایفا کردند امروز نیز همچنان برای پیشگیری این ویروس منحوس همکاری لازم را دارند.

وی اظهارداشت: کسبه و بازاریان به دلیل اینکه بیشتر در معرض رفت و آمد عمومی قراردارند برای حفظ سلامتی خود و شهروندان هرتصمیمی که از سوی ستاد کرونا ابلاغ می شود، به صورت جدی پیگیری و اجرا می کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: در پیشگیری از ویروس کرونا نیاز به عزم همگانی است و همه مردم باید بهداشت و درمان را یاری کنند.

وی یادآورشد: علاوه بر تعطیلی بازارچه، مجالس عزا و عروسی، نماز جمعه و جماعات، تجمع در پست بانک ها، کافی نت ها و تجمع در بوستان ها نیز محدود شده است.

نمایندگان بازارچه جوانرود نیز همراهی خود را با مسوولان برای پیشگیری از ویروس کرونا اعلام کردند.

شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 169 هزار و 425 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 75 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و 209 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از دیروز (جمعه) تا امروز (شنبه) 17 خرداد 1399 و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 269 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 527 مورد بستری شدند. با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 169 هزار و 425 نفر رسید.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*