جمعه 7 اردیبهشت 1403

300 بازیگر برای اولین بار در سریال"آقای قاضی" جلو قاب تلویزیون می‌روند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
300 بازیگر برای اولین بار در سریال"آقای قاضی" جلو قاب تلویزیون می‌روند

تهران - ایرنا - بیش از 300 بازیگر برای اولین بار در سریال «آقای قاضی» که بزودی به تلویزیون می‌آید، برای اولین بار جلوی قاب تلویزیون می‌روند. سید جواد هاشمی هم این هفته در «مثبت دست فرمون» درباره خاطرات اولین لحظات رانندگی و اولین تصادف زندگی‌اش صحبت می‌کند.

برنامه تلویزیونی ده جدیدترین تولید مرکز مستند و تلویزیونی سوره حوزه هنری با اجرای محمد رضا تاجداری پخش خواهد شد.

این برنامه به 10 رتبه اول حوزه های مختلف، از شهرها و کشورها، مشاغل و زبانها، ده زلزله بزرگ تاریخ و ده ترور مهم دنیا و سایر موضوعات جذاب می پردازد، کارگردان برنامه مصطفی فتاحی و با تهیه کنندگی صادق فتاحی هر هفته جمعه‌ها ساعت 22:30 از شبکه مستند پخش خواهد شد

سیدجواد هاشمی مهمان «مثبت دست فرمون» می‌شود / خاطرات اولین لحظات رانندگی

برنامه «مثبت دست فرمون» با اجرای حامد تهرانی و تهیه‌کنندگی محمود محمودی امشب 30 مهرماه در دومین برنامه خود میزبان سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون می‌شود.

این برنامه طبق روال هر فصل مسابقه «دست فرمون» با حال و هوایی متفاوت آماده شده است تا مهمانان خود را در موقعیت‌ها و لحظات متفاوت به چالش بکشد.

«مثبت دست فرمون» این هفته با دعوت از سیدجواد هاشمی با این بازیگر و کارگردان درباره خاطرات اولین لحظات رانندگی و اولین تصادف زندگی‌اش صحبت می‌کند و در ادامه نیز به چالش‌های طراحی شده در این برنامه می‌رسد.

این برنامه جمعه‌ها ساعت 19 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و بازپخش آن روز بعد ساعت 7 و 13 پخش می‌شود.«مثبت دست فرمون» قرار است لحظات متفاوتی را در پیست این مسابقه رقم بزند.

«آقای قاضی» به تلویزیون می‌آید

سریال «آقای قاضی» به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و سفارش سازمان صدا و سیما که در استودیو فیلم و سریال بادبان تولید می شود، به زودی روانه آنتن تلویزیون می‌شود.

«آقای قاضی» درامی دادگاهی است که تمام اتفاقات آن در دادگاه رقم می‌خورد و همه قسمت‌های آن از موضوعات واقعی اقتباس شده‌اند.

فیلمنامه‌های این سریال که قرار است در 52 قسمت تولید شود، توسط 12 نویسنده جوان و زیرنظر سید محمد حسینی به رشته تحریر درآمده‌اند و در هر قسمت، شاهد 2 اپیزود خواهیم بود.

در سریال «آقای قاضی» بیش از 300 بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند که همه آن‌ها برای اولین بار جلوی قاب تلویزیون می‌روند.

عوامل این پروژه عبارتند از تهیه‌کننده: احمد شفیعی، کارگردان: سجاد مهرگان، مدیر پروژه: حسین فریدون‌جاه، سرپرست نویسندگان: سید محمد حسینی، انتخاب بازیگر و بازیگردان: کیومرث مرادی، مدیر فیلمبرداری: محمد رحیمی، مدیر صدابرداری: سعید احمدی، مدیر تدوین: پدرام بهرامی، طراح صحنه و دکور: مرتضی شجاعی، طراح گریم: شهرام توانا، طراح لباس: آیدا هشمی، مدیر تولید: عباس فراهانی، دستیار اول کارگردان: میثم مهدوی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: فرید مرزوقی، مشاور قضایی: مهدی رنجگری، مشاور حقوقی: بهنام مبصری، مدیر تدارکات: مهرداد بابایی، عکاس: مجید قوامی.

«رخ به رخ» با صدای کاوه آفاق روانه آنتن شبکه دو می‌شود

نخستین قسمت از برنامه «رخ به رخ» با صدای کاوه آفاق، اجرای امیرعلی دانایی و با حضور حسن ریوندی جمعه 30 مهر، از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

در نخستین قسمت از برنامه «رخ به رخ» که حسن ریوندی کمدین و طنزپرداز کشورمان مهمان برنامه است، مخاطب مواجهه ای متفاوت با ریوندی را تجربه خواهد کرد.

همچنین قطعه «رخ به رخ» به عنوان تیتراژ این برنامه انتخاب شده که خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی آن بر عهده کاوه آفاق بوده و تنظیم آن را فرد حسینی انجام داده است.

شریک کردن مخاطب در گفت و شنودهایی بی تعارف و صریح از جنس مواجهه واقعی با خود افراد از ویژگی‌های این برنامه است.

تمام بخش های برنامه با سوالاتی طراحی شده اند که هدف آن رو به رو شدن با احساسات مختلف آدمی و تلاش برای نزدیک تر شدن به آن رخی از افراد است که تا کنون کمتر دیده شده است.

در «رخ به رخ» تمام اجزای برنامه در خدمت آن و همسو با محتوای برنامه انتخاب شده اند، از تیتراژ تا دکور 360 درجه و متفاوت برنامه که متناسب با یک گفتگو درامای صریح طراحی شده است.

پخش مستند «تنهایی» امشب در شبکه یک

سعید نبی تهیه کننده مجموعه «مستند تنهایی» گفت: امشب در مستند تنهایی خواهید دید که چرا عنوان جنگلبان تحت شعاع نام محیط بان رفته و با وجودی که با دست خالی از بیش از 80 درصد مساحت این کشور حفاظت می کنند تا منابع ملی آسیب نبیند یادی از آنها نمی شود. نبی، گفت: در زمین‌های بکر و مرتعی و جنگلی این کشور شاید ماه و یا سال و روزی نباشد که ویلا سبز نشود، درختان جنگلی پاک تراشی نشده و چوب قاچاق آن در پشت کامیون‌ها در خیابان های شمالی و منطقه زاگرسی جولان ندهد و جنگلبانی به خاطر درگیری با این تخلفات با دست خالی آسیب نبیند و خانواده ای دچار این معضلات از نبود پدر نباشد.

وی ادامه داد: امشب دختران جنگلبان جان نثار «رشید غفاری» در راه منابع طبیعی، از چگونگی کشته شدن پدر در جلوی چشمانشان با داشتن حکم ماموریت در جیب خواهند گفت که جای سه گلوله ای بر روی دیوار خانه شان که پس از مرگ پدر بر روی آن نقش بسته و 18 سال است که برایشان کابوس شده است. چون قاتل پدر مشخص نیست و پرونده مفتوح است و نمی توانند حتی روی آن را بپوشانند.

این کارگردان بیان داشت: امیدوارم این مستند نیز به مانند دیگر مستندهای مجموعه تنهایی بزودی اثر خود را نشان داده و تغییر وضعیت جنگلبانها را همچون محیط بانها که در هفته گذشته استارت آن در مجلس زده شده شاهد باشیم.

بنابراین گزارش، در مستند این هفته نبی با قاچاقچیان چوب به جنگل می‌رود و در تیم آنها با جنگلبان‌ها درگیر می شود و از آن زوایه تصاویر را نشان می‌دهد.

«جنگلبان» نام قسمت این هفته از مجموعه مستند تنهایی است که به کارگردانی مریم خدیوی و سعید نبی و تهیه کنندگی سعید نبی ساعت 10: 23 از شبکه یک پخش می‌شود.

همچنین برنامه «درنگ تنهایی» که به تحلیل هر قسمت از مستند تنهایی می پردازد، با حضور مسعود منصور معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیز داری کشور، علیرضا عباسی نایب رپیس دوم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، ذبیح الله اعظمی دبیر دوم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس و سعید نبی مستند ساز و با اجرای عبدالرضا امیر احمدی ساعت 23:45 از شبکه یک پخش می شود.

*س_برچسب‌ها_س*