پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بخش‌های اولویت‌دار یزد برای صدور مجوزهای بی‌نام شناسایی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بخش‌های اولویت‌دار یزد برای صدور مجوزهای بی‌نام شناسایی شد

یزد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از شناسایی بخش‌های اولویت‌دار استان برای تسهیل در فرایند سرمایه‌گذاری و صدور مجوزهای بی نام خبر داد و گفت: شناسایی فرصت‌ها برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال از اهداف مهم این طرح است.

سید مجتبی حسینی پور در نشستی هدف اصلی از طرح صدور مجوزهای بی نام را تسهیل در فرایند سرمایه گذاری بیان کرد و از صنعت، گردشگری، فناوری اطلاعات و کشاورزی به عنوان بخش‌های اولویت دار برای صدور مجوز بی نام نام برد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این سازمان؛ وی اظهار کرد: این بخش‌ها با تلفیق چند روش از جمله مطالعه اسناد بالادستی با تاکید بر سند آمایش، کسب نظر خبرگان و فعالان اقتصادی و بررسی طرح‌های اعلامی از سوی سازمان های مختلف اولویت بندی شده است. حسینی پور در ادامه رفع موانع کسب و کار در حوزه های مختلف را از جمله اولویت‌های استان در سال جهش تولید ذکر کرد و گفت: مهمترین موانع کسب و کار در تمامی بخش های اقتصادی بی ثباتی اقتصادی، دشواری تامین منابع مالی از بانک ها و بروکراسی اداری و موانع اخذ مجوزهای کسب و کار از دستگاه‌های اجرایی است. وی گفت: ایجاد کلینیک بهبود کسب و کار، صدور مجوزهای سرمایه گذاری بی نام، تعریف اولویت برای سرمایه گذاران برتر اولویت تجهیز شهرک‌های صنعتی و یا پهنه‌های خاص در مناطق و شهرستان‌های کمتر توسعه یافته از روش های دیگر برون رفت از این موانع است.

*س_برچسب‌ها_س*