سه‌شنبه 29 خرداد 1403

برخورد یک دستگاه خاور با 5 خودروی سواری در تهران / جزئیات

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
برخورد یک دستگاه خاور با 5 خودروی سواری در تهران / جزئیات

یک دستگاه خاور با 5 خودروی سواری در محدوده ده ونک برخورد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه خاور با 5 خودروی سواری در محدوده ده ونک خبرداد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 04:10 بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در محله ده ونک خیابان مجیدپور به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل مشاهده می‌شود یک دستگاه خودروی خاور کمپرسی که بار ضایعات حمل می‌کرده است به دلیل نامشخصی که احتمال نقص فنی خودرو بوده و توسط عوامل پلیس راهور مشخص خواهد شد، به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف شده و با 5 دستگاه خودروی سواری که در کنار خیابان پارک بودند برخورده کرده است که باعث خسارت شدیدی به برخی از این خودروها شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این خودروها شامل یک دستگاه خودروی‌پژوه 207، دو دستگاه پراید، یک دستگاه خودروی سی یلو، پژو 405 بود. آتش نشانان با حضور در محل حادثه اقدام به ایمن‌سازی محل کرده، شاگرد راننده دچار مصدومیت جزیی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی ادامه داد: 5 خودروی دیگر به محل امن منتقل و محل حادثه برای بررسی بیشتر در اختیار پلیس راهور قرار گرفت.

233236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1919551