جمعه 31 فروردین 1403

برخی می خواهند رفع مشکلات را به خارج از کشور گره بزنند / اتکا به ظرفیت داخلی راهگشاست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برخی می خواهند رفع مشکلات را به خارج از کشور گره بزنند / اتکا به ظرفیت داخلی راهگشاست

ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: برخی هنوز دم از برجام و مذاکره می زنند در حالی که اتکا به ظرفیت های داخلی راهگشای مشکلات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبری در این دیدار تاکیدات و صحبت هایی داشتند که عمل به آنها چراغ راه بوده و بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

وی با اشاره به زمزمه مذاکرات افزود: نباید به واسطه مذاکرات به خارج از کشور امید داشت تا در این زمینه مشکلی برطرف شود چرا که امید به بیگانگان تنها فرصت سوزی است و ذات پلید آمریکا در این سالها کاملا نمایان شده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این سالها آمریکا دشمن ما بوده و هست و هیچگاه به تعهدات خود عمل نمی کند و بدعهدی آنها بارها ثابت شده است.

ویسکرمی عنوان کرد: واقعیت هایی در طول تاریخ نشان داد که آنها قابل مذاکره و اعتماد نیستند و ربطی هم به سیاست جمهوری خواه و یا دموکرات ندارد بلکه نیت و ذات آنها یکی است و تنها در مدل اجرای دشمنی و بدعهدی ها کمی تفاوت دارند.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی هنوز دم از برگشت برجام می زنند در حالی که در برجام مدتها فرصت سوزی شد و آنچه دیده شد، بدعهدی طرف غربی بود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: یکی از مهمترین مشکلات در بخش اقتصادی، بدتدبیری هایی است که صورت گرفته که نمونه آن در بازار سکه و ارز بود و برخوردهای سیاسی که در نهایت منجر به مشکلات در این بخش ها شد.

ویسکرمی خاطر نشان کرد: امروز باید با رانت، فساد و قاچاق کالا به شدت برخورد جدی شود و و با اتکا به ظرفیت های داخلی می توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: گره زدن سرنوشت کشور به برخی از مسائل و امید به بیرون از کشور فرصت ها را هدر می دهد و باید تلاش کرد تا با استفاده از توان داخلی در جهت حل مشکلات اقدام شود.

انتهای پیام /