شنبه 1 اردیبهشت 1403

برگزاری مناقصه ساخت مجتمع ورزشی کریم‌آباد گرگان / چهار پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برگزاری مناقصه ساخت مجتمع ورزشی کریم‌آباد گرگان / چهار پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

قاسم برزمینی از برگزاری مناقصه ساخت مجتمع ورزشی کریم آباد گرگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم برزمینی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به خیز هفتم کرونا اشاره کرد و گفت: بازدید و نظارت ها را افزایش دادیم و برگزاری مسابقات نیز باید براساس مصوبه ستاد کرونا باشد.

برزمینی بیان کرد: در حال حاضر تعطیلی اماکن ورزشی در موج هفتم کرونا در دستور کار نیست و پروتکل ها باید رعایت شود.

وی افزود: برای هفته دولت چهار پروژه در نظر گرفتیم و زمین چمن مصنوعی مینودشت، چمن مینی فوتبال گالیکش و روستای کرمی آباد و تقی آبادگرگان و همچنین باغو کناره نیز زمین داریم.

این مقام مسئول تاکید کرد: از سفر رئیس جمهور به استان گلستان در حوزه ورزش 218 میلیارد مصوب گرفتیم که رتبه نخست را از این حیث بین استان های کشور داشتیم و در تلاش هستیم که 20 پروژه بهره برداری و هر شهرستان یک پروژه مهم را تا دهه فجر از راهورد سفر افتتاح می کنیم.

برزمینی یادآور شد: همچنین سالن 6 هزار نفره کریم آباد گرگان به مناقصه گذاشته شده است، این پروژه 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاش هستیم که با جذب دو مرحله ای اعتباری 75 میلیارد تومانی این پروژه را در دو سال آینده به اتمام برسد.

وی افزود: استعدادهای زیادی در بسکتبال، والیبال و کبدی داریم و این سالن چند منظوره ورزشی می تواند به رشد این استعدادها کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: 150 ملی پوش ورزشی در رده های مختلف استان داریم و همچنین در المپیک نیز از استان 6 نماینده داشتیم و استان گلستان از این نظر جزو 10 استان برتر کشور است.

انتهای پیام /