جمعه 28 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، تغذیه و اسکان ستاد اربعین خوزستان گفت: فعالیت موکب‌های مردمی استان پس از اربعین نیز به اشکال مختلف در شهرهای خوزستان ادامه می‌یابد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: ویروس کرونا از زمان شیوع تا کنون مرگ 550 نفر را در استان رقم زد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد مستضعفان همزمان با شیوع موج سوم کرونا مبلغ پنج میلیارد تومان را برای حمایت از سالمندان، معلولان، بیماران تحت پوشش و همچنین کادر درمان آسایشگاه خیریه کهریزک، تخصیص داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه وضعیت استان از نظر کرونا را نامناسب دانست و با تاکید دوباره بر همکاری و رعایت‌کردن مردم، گفت: عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی ما را مجبور به تشدید محدودیت‌های ترددی کرده و با تداوم این روند احتمال تعطیلی مشاغل غیر ضروری از ساعت 18 به بعد در سطح استان به مدت یک ماه وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سناتور دموکرات آمریکایی در توییتی عنوان کرد: ما پیروزی آشکار جو بایدن در انتخابات را جشن می‌گیریم اما می‌دانیم که مبارزه ما پایان نیافته و تازه آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از حدود 9 ماه از شیوع کرونا در ایران؛ همچنان اخبار مربوط به کرونا در شبکه‌های اجتماعی از پربازدیدترین مطالب است و #کرونا در فضای توییتر در ماه اخیر جزو 5 ترند برتر از نظر کابران توییتر بوده است. بررسی داده کاوی ایرنا نشان می دهد بازدید 2.5 میلیاردی در تلگرام و 1 میلیاردی در اینستاگرام در یک ماه اخیر به اهمیت و کاربرد #کرونا در دیگر شبکه‌های اجتماعی تاکید می کند. علاوه...

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان سیر صعودی به خود گرفته است به طوری که در شبانه روز گذشته 121 بیمار جدید به شمار مبتلایان افزوده شده است.

خبرگزاری ایسنا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست اندرکاران مراسم عزا و عروسی شناسایی و برخورد قضایی شود.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه رئال مادرید از ابتلای دو بازیکن این تیم به کرونا و آغاز قرنطینه دو هفته‌ای آنها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: نیمه اول امسال آمار فوتی‌ها در این استان 36 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 10 تخت به ظرفیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) این استان افزوده شد و 10 تخت جدید نیز تا پایان هفته نصب و راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: تاکنون تسهیلات 78 هزار متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر لزوم تدوین برنامه جامع پدافند غیرعامل حرم رضوی، گفت: آستان قدس رضوی به‌عنوان یک دارایی منحصر به فرد ملی و معنوی شناخته می‌شود که حفاظت از آن وظیفه همه ما است.