جمعه 28 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو و منازل پایتخت خبر داد و گفت: اعضای این باند به ماده مخدر شیشه و هروئین اعتیاد دارند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر غیردارویی که طی هفته های اخیر در استان کشف شده بود، امحا شد.

خبرگزاری مهر

معاون حوزه علمیه استان تهران گفت: فراخوان ثبت نام طلاب جهادی حوزه های علمیه استان تهران برای مقابله با کرونا اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 37 زن اسیر فلسطینی در یکی از زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط سخت زندگی روزمره خود در این بازداشتگاه به اقدامات اعتراض آمیز خود شدت بخشیدند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این بیماری موجب شد تا هفته گذشته محدودیت‌هایی هر چند ناکافی برای کنترل این ویروس اعمال شود تا با این ممنوعیت‌ها بتوان بخشی از آمار کرونا را کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه «لوموند» فرانسه با بازتاب اظهارات امروز - شنبه - رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری آینده آمریکا را به درس گرفتن از تحریم‌های ناموفق فراخواند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - جانشین و سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: مشاغل و اصنافی که از نظر شیوع ویروس کرونا پرخطر هستند از ساعت 18 امروز به مدت یک ماه تعطیل می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - جانشین دادستان پلدختر گفت: انجام هر عملی که سلامت مردم را تهدید و حقوق عامه را با خطر بهداشت عمومی خدشه دار کند طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور دستور توقف اعزام متهمین از زندان به دادسرا خبر داد و با اشاره به تشدید وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان، گفت در این راستا در تلاشیم تا با استفاده حداکثری از ظرفیت دادرسی الکترونیکی مراجعات حضوری به دادسرا را کم کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بزرگترین خطوط هواپیمایی آمریکای لاتین «لاتم» (LATAM) از ضرر 573 میلیون دلاری این شرکت در چهار ماهه پایانی سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (2019) در پی همه گیری ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: ساعت کار بانک‌ها و ادارات بجز دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان در شهرستان‌های سیاه این استان با توجه به وضعیت حاد کرونا کاهش یافت.

خبرگزاری مهر

گوادالاخارای مکزیک به عنوان پایتخت جهانی کتاب سال 2022 انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 673 هزار و 250 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 423 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 37 هزار و 832 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت 10 هم استانی دیگر بر اثر کرونا در 24 ساعت گذشته، گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون 956 نفر براثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس آموزش پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هم‌اکنون 30 درصد از یک‌هزار و 250 دانش‌آموز مدارس استثنایی این استان، از آموزش‌های حضوری برخوردارند.

خبرگزاری مهر

داده‌های رسمی روز شنبه نشان داد در ماه اکتبر (مهر - آبان) صادرات چین با بیشترین سرعت خود در 19 ماه اخیر رشد کرده در حالی که واردات این کشور هم بالا رفته است.