شنبه 7 مهر 1403

بازنگری در دکترین اتمی کشور مهم‌ترین راه حفظ امنیت و صلح است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بازنگری در دکترین اتمی کشور مهم‌ترین راه حفظ امنیت و صلح است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت درباره بازنگری نسبت به دکترین اتمی کشور بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: اکنون که در آستانه سالگرد عملیات تاریخ ساز طوفان الاقصی هستیم روند وقایع و حوادث تسریع گردیده است. نگاهی گذرا به اتفاقات یک سال اخیر نشان می‌دهد که رژیم اشغالگر قدس موجودیت خویش را در معرض نابودی دیده و به همین دلیل دست به هر جنایت ددمنشانه‌ای زده است. حمله به...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت درباره بازنگری نسبت به دکترین اتمی کشور بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

اکنون که در آستانه سالگرد عملیات تاریخ ساز طوفان الاقصی هستیم روند وقایع و حوادث تسریع گردیده است. نگاهی گذرا به اتفاقات یک سال اخیر نشان می‌دهد که رژیم اشغالگر قدس موجودیت خویش را در معرض نابودی دیده و به همین دلیل دست به هر جنایت ددمنشانه‌ای زده است. حمله به غزه و به شهادت رساندن ده‌ها هزار کودک و زن و غیر نظامی، حمله به بیمارستان المعمدانی و قتل عام مردم مجروح فلسطینی، ترور فرماندهان مقاومت در غزه و لبنان، حمله به کنسولگری ایران در سوریه و ترور جمعی از پاسداران غیور انقلاب اسلامی نظیر سردار شهید زاهدی، ترور ناجوانمردانه مهمانِ تحلیف در وطن و شهادت حاج اسماعیل هنیه و حملات پیجری و قتل عام مردم لبنان و همچنین حملات به ساختمان‌های بیروت جهت ترور فرمانده هان و رهبران مقاومت اسلامی لبنان همگی نشان از آن دارد که اسرائیل جنایتکار در محاسبات خویش گمان بر دست برتر در نبرد امنیتی و اطلاعاتی و قوی‌تر بودن ادوات و تجیهزات نظامی دارد. هم اکنون که یک سال از این جنگ می‌گذرد و پس از جانفشانی‌های فراوان مردمان این منطقه همچنان دولت صهیونیسم قصد ادامه دادن شرارت‌های خویش را دارد و جامعه جهانی نیز با سکوت بزدلانه خود به جنایات‌های این دولت کمک می‌کند و جان ده‌ها میلیون مردمان این منطقه از مسلمان و مسیحی گرفته تا عراقی، یمنی، فلسطینی، لبنانی و ایرانی در خطر ترور‌های کور، هدفمند و حملات دسته جمعی و بی محابای این رژیم قرار گرفته و راهی نمانده است جز آنکه به دستور قرآن کریم ایران اسلامی از "هر قوتی مستطیع"گردد تا بتوان در جهت دفاع از ملت‌های منطقه حرکت نمود. امروز و در این بزنگاه تاریخی جنبش دانشجویی ایران اسلامی به صراحت به مسئولین ذی ربط علی الخصوص "شورای عالی امنیت ملی" و "ستاد کل نیرو‌های مسلح" اعلام می‌دارد که مهم‌ترین راه جهت حفظ امنیت و صلح این منطقه و حفظ جان انسان‌های مظلوم و ملت‌های ستمدیده و همچنین بهترین روش جهت تامین امنیت ملت ایران در بازنگری نسبت به دکترین امنیت ملی و دفاعی جمهوری اسلامی و همچنین حرکت به سمت ایجاد بازدارندگی دفاعی_اتمی می‌باشد. تاریخ بهره کشی استعمار و خوی درندگی نظام سلطه اثبات کرده است تا زمانی که این قدرت‌ها مجبور به پذیرش حقوق دیگر ملت‌ها نشوند به آن‌ها ظلم می‌کنند و سرزمین، مال و عرض آنان را به غارت خواهند برد.