جمعه 7 اردیبهشت 1403

تجلیل از 25 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در همدان

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تجلیل از 25 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در هفته دفاع مقدس از 25 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان همدان تجلیل خواهد شد.

سردار مهدی ظفری شنبه 27 شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌منظور ترویج قدرشناسی، در هفته دفاع مقدس برنامه تجلیل از پیشکسوتان را در سطوح مختلف استانی، شهرستانی و بخش‌ها داریم و برای این منظور، 12 برنامه کلان و راهبردی در نظر گرفتیم و نزدیک 400 برنامه اجرا خواهد شد.

ظفری تصریح کرد: همه ادارات برای هفته دفاع مقدس برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اداره خود را دارند و 80 یادواره برای شهدای آبروی محله، برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 100 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در یک سال داشتیم و از استان‌های برتر کشور در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در رابطه با دفاع مقدس، توضیح داد: بزرگترین واکنش جهانی در برابر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی بود که یک سناریوی جهانی داشت و در سطوح مختلف همه دنیا با ما درگیر بودند.

ظفری با بیان اینکه جنگ فراز و فرود زیادی در دوره خود داشت، ادامه داد: با تمام فراز و فرودهایی که در جنگ تحمیلی وجود داشت، ما پیروز جنگ بودیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس نیاز به بازبینی اوراق دارد، تصریح کرد: نقش فرماندهان باید درسی برای مسئولان باشد و همه باید کمک کنیم حقایق دفاع مقدس بازخوانی شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه "مرگ بر آمریکا شعار جاودانه" است، گفت: در یک برهه زمانی، برخی سخنرانان به دلیل شرایط کشور جرأت نمی‌کردند این شعار را بیان کنند الان فضا باز شده و بچه‌های انقلاب از چیزی نمی‌ترسند.

ظفری خاطرنشان کرد: ما می‌ترسیم بگوییم برای حکومت جهانی انقلاب کردیم و شهید سلیمانی مفهوم حکومت جهانی را درک کرده بود به همین دلیل غربی‌ها با شهادت ایشان، از این کار، پیشگیری کردند. انتهای پیام