یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی و اصلی کشور را شاهد هستیم.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سروردار و پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های تویر و مرزن آباد و آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره 12 تا 13 و تونل 17 تا شهرستانک و انتهای آزادراه گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده ورودی آزادراه ، محور تهران - رودهن محدوده جاجرود، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های مشا و بایجان و محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گل اهک تا دماوند و محدوده‌های پل سفید و زیرآب را شاهد هستیم.

محرابی نیا اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های تونل شیرین سو، تاریک رود و کومسار گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا کمال شهر و آزادراه تهران - قم محدوده نعلبندان و رحمت آباد گزارش شده است افزود: ترافیک نیمه سنگین در محور قم - سلفچگان در برخی مقاطع و محور اردبیل - آستارا و بلعکس محدوده تونل حیران را شاهد هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در باره آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان کردستان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل زنجان، قزوین، همدان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، لرستان و خوزستان را شاهد هستیم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی