دوشنبه 7 آبان 1403

ترافیک سنگین در محورهای شمالی و اصلی کشور

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ترافیک سنگین در محورهای شمالی و اصلی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر در محورهای شمالی و اصلی کشور ترافیک سنگین گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا انارک در اکثر مقاطع، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو، بایجان و شاهاندشت، آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار و آزادراه تهران - پردیس محدوده تونل شماره 1 گزارش شده است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محور فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) روان است و محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

او در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل فردیس و محدوده های مهرویلا، مهرشهر و شرکت ماموت، آزادراه قزوین - کرج محدوده های گلدشت، مهرشهر و پل فردیس، آزادراه تهران - ساوه محدوده عوارضی اول و محور تهران - شهریار در برخی از مقاطع گزارش شده است.

محرابی نیا درباره آخرین وضعیت جوی جاده ها هم گفت: بارش باران را در برخی از محورهای استان های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان شمالی و وزش باد و گردوخاک را در برخی از محورهای استان های قم، سمنان و سیستان و بلوچستان شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی