سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی سؤالات مفهومی هستند و درصد سؤالات دشوار در امتحانات نهایی در پایه دوازدهم تا سقف 20 درصد و برای پایه‌های دهم و یازدهم کاهش می‌یابد.

گاهی خانواده در شرایطی است که توقع فرزنددار شدن را ندارد و فکر می‌کند نمی‌تواند آن را بپذیرد. در این شرایط، برخی از زوجین ممکن است به از بین بردن فرزند خود فکر کنند اما سقط جنین عوارض شدید و مرگباری دارد.

در جریان سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان کهگیلویه وبویراحمد، رسیدگی و اتخاذ تدابیر پیرامون یک پرونده مهم با محوریت جرائم اقتصادی و فساد اداری و همچنین یک پرونده کثیرالشاکی در این استان، در دستور کار رئیس عدلیه قرار گرفت.

سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو نسبت به مصرف خودسرانه و عوارض منجر به مرگ آنتی بیوتیک سفتریاکسون هشدار داد و گفت: از میان گزارش‌های بررسی شده درمورد عوارض داروی سفتریاکسون 286 مورد مربوط به گزارش عوارض جدی بوده است.

معاون وزارت آموزش و پرورش از برخورد با 2800 دانش‌آموز متخلف در زمان برگزاری امتحانات نهایی سال گذشته خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 70 دستگاه لوازم خانگی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 7 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

با گشت‌و‌گذاری در داروخانه‌های سطح شهر و برخی پلتفرم‌های مجازی با تخفیف‌های عجیب و ویژه مکمل‌ها و مولتی‌ویتامین‌ها مواجه می‌شویم که بررسی علل آن، حقایق پنهانی از وضعیت نابسامان تولید و توزیع مکمل در کشور را برملا می‌کند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش از امنیت کامل امتحانات نهایی 1403 با قرنطینه طراحان سؤال خبر داد.

زائران حج تمتع می‌توانند با ورود به پیام‌رسان «بله» در تلفن همراه خود، اقدامات اولیه برای دریافت ارز را با سرعت بیشتری نسبت به دریافت ارز به صورت حضوری انجام دهند.

با تصویب توافق بین شهرداری تهران با نیروی هوایی ارتش، با بازگشایی معابر منتهی به دوشان تپه و همچنین آزادسازی اراضی حدود 80 هکتاری آن و اتصال خیابان پیروزی به دماوند محقق می‌شود.

مستمری مددجویان بهزیستی و امداد در سنوات گذشته با تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه واریز می‌شد که بنابر مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال جاری پرداخت‌ها از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها انجام می‌شود که در دوماه گذشته با تاخیر انجام شده است.

امتحانات نهایی دانش‌آموزان از 30 اردیبهشت آغاز می‌شود، در این مطلب مروری داریم به مهمترین نکاتی که دانش‌آموزان قبل از برگزاری امتحانات باید رعایت کنند.

کیفیت هوای تهران همچنان در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

6 مرد جوانی که در ورودی پارک پرندگان دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند.

استاندار مازندران با بیان اینکه پرونده پتروشیمی میانکاله بسته شده و امکان پیگیری وجود ندارد، گفت: ممکن است یک راه جایگزینی برای آن پیدا بشود، منظورم اینکه دوباره راه بیفتد نیست، منظورم این است که دوباره یک مجموعه را که کار دیگری انجام دهد راه بیفتد.

نخست وزیر ویتنام از توسعه بیش از پیش روابط به ویژه در حوزه های اقتصادی، تجاری، آموزشی، تبادل هیات ها به ویژه موضوعات پلیسی بین ایران و ویتنام استقبال کرد.