سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با دهه کرامت از آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهد مقدس خبر داد.

در جلسه امروز شورای شهر تهران به موضوعات مختلفی از جمله سقوط یک کودک از پله برقی، بهره‌برداری از فاز اول آزادراه شهید شوشتری و... پرداخته شد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا گفت: مالکان پلاک های سوخته و مخدوش تا آخر اردیبهشت مهلت دارند برای تعویض پلاک مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع حادثه‌ای عجیب برای یک مرد میانسال در میدان آزادی خبر داد.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص علت بازداشت صادق زیباکلام گفت: این اقدام مطابق قانون بود، حکم وی نیز قطعی شده بود و نامبرده از این حکم نیز خبر داشت و هم‌اکنون یکی از سه حکم قطعی وی اجرایی شده است.

رئیس دانشکدگان هنر و رسانه گفت: ظرفیت‌های کشور در بخش هنر و رسانه بسیار بالا‌ست، اما به دلایل مختلف از جمله نداشتن روایت اول و برتر‌، بخش‌های هنر و فرهنگ و رسانه و روابط عمومی‌ها، در قبال جنگ شناختی رقبا و دشمنان، بازدارنده نیستند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: بنا بر مصوبه شورا یک طبقه قبر رایگان برای متوفیان پیش‌بینی شده و فروش دو طبقه دیگر (هر طبقه 15 میلیون تومان) به تصویب شورا رسیده است.

وزیر امنیت عمومی ویتنام گفت: پیشرفت‌های بسیار چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه های دفاعی، علمی و صنعتی با وجود تحریم ها را تحسین می‌کنم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: در برنامه هفتم توسعه حکمی لحاظ شده است که براساس آن سالانه 20 هزار میلیارد تومان به بودجه این سازمان اضافه خواهد شد‌.

رئیس قوه قضائیه در جریان سی و یکمین سفر استانی در رأس هیئت عالی قضایی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از بازداشت مامور خاطی خبر داد که بازداشت مأموری که حین دستگیری یک خانم رفتار اشتباه و نامناسب داشت.

قوه قضائیه علی‌رغم صدور حکم محکومیت 3 سال حبس و جریمه نقدی هنوز درخواستی برای "صدور اعلان قرمز یاسین رامین" که در خارج از کشور به سر می‌برد به پلیس اینترپل ارسال نکرده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان خبر داد.

دبیرستاد توسعه حمل و نقل معاونت علمی گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان متولی امر فناوری در کشور در تلاش است تا با اتخاذ رویکردی حمایتی، در کنار نهادهای رگولاتوری و سازمان‌های بهره‌بردار قرار گیرد و زمینه‌ساز پیشرفت این صنعت راهبردی شود.

فضای مسجدالنبی (ص) و حرم امن نبوی و قبورائمه بقیع (ع) که همواره معنوی و ملکوتی است، این ایام شاهد حضور زائران از کشورهای مختلف است که به سرزمین وحی مشرف شده‌اند.

رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به توانمندی بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های بزرگ گفت: در یک سال و سه ماه گذشته حدود هزار میلیارد تومان قراردادهای فضایی با بخش خصوصی منعقد شده است.