سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اسدالله اسدی؛ دیپلمات آزاد شده ایرانی در نشست حقوق بشری ستاد حقوق بشر، بخشی از موارد نقض حقوق بشر که علیه این دیپلمات با وجود برخورداری از مصونیت دیپلماتیک طی پنج سال در زندان‌های آلمان و بلژیک بر او و خانواده وی روا داشته شده بود، را مطرح کرد.

معاون علمی رییس جمهور از نخستین اسکنر سه‌بعدی ایران‌ساخت با طراحی و تولید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بومی در پارک علم و فناوری قزوین رونمایی کرد.

2 سارق در عملیات تعقیب و گریز توسط ماموران انتظامی در منطقه شرق تهران بازداشت شدند.

در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی از سوی برخی کاربران با موضوع "سرقت‌های مسلحانه سریالی از منازل شهروندان تهرانی" یک منبع آگاه از پیگیری ویژه مسئولان قضایی و انتظامی برای دستگیری متهمان این پرونده خبر داد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اجرای طرح بخشودگی و تسهیلگری در دریافت پروانه فعالیت برای دارندگان تاکسی‌های غیرفعال و فاقد مجوز فعالیت به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از ثبت شاهنامه به زبان کُردی در فهرست آثار ناملموس کشور خبر داد.

رییس پژوهشکده زنان و خانواده جزییات برگزاری همایش بین‌المللی خانواده مقاوم را اعلام کرد و گفت: به لحاظ فرهنگی و اخلاقی در موقعیت تهدید هستیم اما هنر ما این است که در میدان تهدید، نسل خود را خوب بار بیاوریم.

به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی، از "لواح هخامنشی" همزمان با روز جهانی موزه‌ها رونمایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تقسیم‌بندی پارکینگ‌های 14گانه برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از پوشش انتظامی و مراقبتی برای اجرای حکم قضایی پلمب پاساژ "داد" در منطقه 11 شهرداری تهران خبر داد.

مرد جوانی که کارگر نانوایی فانتزی بود به‌خاطر مزاحمت به قتل رسید.

رئیس پلیس متروی تهران و حومه از دستگیری دست‌فروشی که 120 میلیون تومان از کارت بانکی مسافران اضافه برداشت کرده بود، خبر داد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در برنامه هفتم توسعه حکمی گنجانده شده است مبنی بر اینکه اساسنامه صندوق ذخیره باید بازنگری و شفاف شود همچنین حتما 80 درصد سهام صندوق در بورس عرضه خواهد شد تا شفاف‌سازی کامل اتفاق بیفتد.

مدیرعامل شرکت مسیر اقتصاد هنر گفت: شتاب‌دهی، هدایت و تسهیل گری گام جدی صندوق هنر در رونق و تقویت اقتصاد هنر است.

شکیبا محبی‌تبار، دبیر ستاد ملی جمعیت در نشست خبری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با بیان اینکه این رویداد شنبه هفته آینده 29 اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد، به تشریح اقدامات دولت سیزدهم در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت.