پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی 114 زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پرونده ترور شهید سلیمانی 154 متهم که 96 نفر از آنها از اتباع آمریکا هستند، شناسایی شده و روند تحقیقات ادامه دارد همچنین تاکنون برای 9 کشور 11 نیابت قضائی ارسال شده است.

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دورکاری کارمندان (کارمندانی که فعالیت‌شان قابلیت دورکاری دارد) دستگاه‌های اجرایی استان در روز چهارشنبه 14 دی ماه را تصویب کرد.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به تیترهای غیرمنصفانه و دور از خلاف واقع توسط برخی از رسانه‌های اصلا‌ح‌طلب انتقاد کردند.

«باد بوزد وضعیت بهتر می‌شود!»، «شهرداری تنهایی نمی‌تواند با آلودگی مقابله کند» اینها بخشی از اظهارات مدیران سابق شهرداری تهران در دوره گذشته در اوج آلودگی هواست!

دیوان عالی کشور اعلام کرد: حکم اعدام قره‌حسنلو، حسین محمدی و رضا آریا نقض و حکم اعدام محمدمهدی کرمی و سید محمد حسینی در پرونده شهید عجمیان تایید شد.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از پیگیری بازگشت به کار نیروهای طرحی دوران کرونا خبر داد و گفت: بازنشستگی نیروها و اخداث پروژه‌های جدید، وزارت بهداشت را در شرایط کمبود شدید نیرو برای ارائه حداقل خدمات سلامت قرار داده است.

بارش شهابی Quadrantid (بارش شهابی ربعی)، نخستین بارش شهابی بزرگ در سال 2023، امشب آسمان را روشن خواهد کرد.

رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان این‌که درصد قابل توجهی از بیماران مبتلا به کرونا دچار علائم گوارشی می‌شوند، گفت: ابتلای برخی بیماران به زیرسویه جدید اومیکرون ممکن است منجر به بستری شود.

رسانه‌های معاند ادعاهایی درباره پرونده "مهدی محمدی‌فرد"، از متهمان اغتشاشات در نوشهر مطرح کرده‌اند که قوه قضائیه توضیحاتی در این باره ارائه داد.

معاون علمی ریاست جمهوری گفت: طبق آمار رسمی پارک پردیس، درآمد این پارک معادل 80 درصد درآمد تمامی پارک‌های فناوری در کشور است. به تعبیر دیگر، 55 پارک فناوری در کشور 20 درصد درآمد باقی مانده از این بازار را تولید می‌کنند که یعنی این پارک‌ها فیک هستند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام شهروندان تهرانی جهت تعیین اولویت‌های پروژه‌های محلی در سامانه "من شهردارم" خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با ترک فعل‌های انجام شده از سوی مدیریت شهری گذشته گفت: علی‌رغم اینکه بنده هیچ صحبتی با این دوستان ندارم، اما از دستگاه قضا انتظار داریم که به ترک فعل مدیریت شهری دوره گذشته بپردازد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، نحوه فعالیت اداره فقدانی‌های این پلیس را تشریح کرد و از مردم درخواست کرد هرگونه مفقودی را در اسرع وقت به 110 اعلام کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران مروی بر وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح امروز سه‌شنبه 13 دی ماه 1401 داشت.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد.