جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رسانه‌ها بخشی از خدمات بسیج و انقلاب را هنوز بیان نکرده‌اند، اظهار داشت: اغناسازی در رابطه با خدمات و دستاورد‌های انقلاب ضعیف بوده و باید به این بخش توجه ویژه شود.

همزمان با ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) قسمت‌های جدید «نونوا» ویژه دهه کرامت از شبکه امید پخش خواهد شد.

نویسنده کتاب "جان‌بها"، نوشتن درباره مسائل امنیتی را یک مهم برای جامعه دانست که می‌تواند پشت مرده برخی از وقایع روز را تبیین کتد.

نشست خبری پویش «خانه‌ام خرمشهر» در حوزه هنری برگزار و جزئیات برنامه‌های حوزه هنری در خرمشهر اعلام شد.

پروژه موسیقایی «سی ساز» در قالب یک رویداد پژوهشی - نمایشگاهی در حوزه موسیقی ایرانی و سازشناسی از روز بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و پژوهشگران عرصه موسیقی اغاز شد.

سری پنجم از مجموعه پویانمایی «موزه» در 26 قسمت برای پخش از تلویزیون آماده شد.

سعیدی نژاد گفت: امروز در رسیدن به نرم‌افزار تمدنی و الگوی سبک زندگی که از تربیت فرزند تا همسرداری یا حتی تعامل با محیط و مشارکت اجتماعی در آن گنجانده شده، باید بانوان را دخیل کنیم.

موسسه هنری رسانه ای زامیر، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، نماهنگ «دختر ایران» را منتشر کرد.

دومین دوره نمایشگاه گروهی عکس «ه» به همت کانون فرهنگی هنری تصویر فصل جمعه 5 خردادماه در نگار خانه اندیشه افتتاح شد.

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی می‌گوید امروز کاروان "زیر سایه خورشید" در 2 هزار نقطه کشور و بیش از 100 شهر، با شعار «جمع‌مان جمع است زیر پرچمت» حضور دارد.

انسیه خزعلی گفت: از طریق هم‌افزایی و تعامل می‌توان موضوع عفاف و حجاب و فعالیت‌های زنان را در کشور ارتقا داد و جایگاه زنان و خانواده و همچنین جمعیت را بهبود بخشید.

نماهنگ «دختر ماه» به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر منتشر شد.

خرداد سال جاری با روی صحنه رفتن تعداد زیادی از خوانندگان موسیقی پاپ همراه خواهد بود.

بررسی کتاب‌های عرضه شده در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه سی و چهارم از غلبه کامل ترجمه‌ها در حوزه نوجوان خبر می‌دهد‌، دراین میان به نظر می‌رسد بازار کتاب نوجوان در تسخیر مانگاست، بدون اینکه مسئولان توجهی به آسیب‌های ناشی از آن داشته باشند.

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران برخی اظهارنظرها در خصوص تولید کاغذ را غیرکارشناسانه خواند و گفت: نمی‌توان به بهانه آب، صفر تا صد کاغذ تحریر را وابسته به بیگانگان کرد و در مقابل کشاورزان را به کشت هندوانه و خربزه تشویق کرد.

سازندگان ایندیانا جونز در نشست خبری این فیلم در جشنواره فیلم کن از اعتصاب نویسندگان حمایت کردند و گفتند باید نویسندگان به آنچه لیاقتش را دارند، دست یابند.