جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن مدیران تولید، علی قائم مقامی به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.

در پی عملیات"وعده صادق " از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از اقتدار موشکی و پهپادی ملت ایران بر روی برج آزادی به عنوان قدمگاه انقلاب و نماد ملی انقلابی تهران، در قالب برج‌نگاره به نمایش درآمد.

شامگاه گذشته اهالی هنر در پاسداشت عملیات غرورآفرین "وعده صادق" در حوزه هنری گرد هم آمدند.

سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد.

امام خامنه‌ای به استفتاء درباره «فراموش کردن پرداخت فطریه» پاسخ گفتند.

فرزند شهید طهرانی مقدم: خانم سپهری دارد کتابی را با عنوان «مرد ابدی» جمع آوری می کند که پروژه چند جلدی است و در همین برنامه اعلام می کنم خدا را شکر در نمایشگاه کتاب رونمایی می شود. خبرگزاری تسنیم و آقای مقدم فر نیز در انتشار آن بسیار کمک کردند.

رییس بنیاد سعدی در حکمی سیدعلی موسوی زاده را به عنوان معاون جدید امور بین الملل بنیاد سعدی منصوب کرد.

حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه دشمن صهیونیستی، نشان از قدرت و عزت اسلام در قلب جهان اسلام داشته و علاوه بر پاسخ‌گویی به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، دریچه امید را برای پاک‌سازی منطقه از شر این غده سرطانی گشوده است.

فخری زاده بیان داشت: وقتی چنین اتفاقی مثل عملیات دیشب می افتد و اسراییل چنین سیلی محکم و گوشمالی اساسی داده می شود، ما رضایت نسبی پیدا می کنیم.

تلویزیون در دنباله‌سازی همواره در ورطه تکرار و کلیشه، گرفتارِ چالش‌ها و مشکلاتی شده است. اما در این میان «زیرخاکی»، «نون‌خ» و «پایتخت» به غیر از فصل ششم توانستند یک دنباله محبوب باشند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از عملیات «وعده صادق» در بیانیه‌ای آورد: الحمدلله امروز اتحاد، همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه منجر به تولید قدرت سهمگینی شده است.

دیوارنگاره میدان فلسطین پس از حملات شب گذشته جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی با این جمله رونمایی شد؛ «سیلی بعدی محکم‌تر است.»

انیمیشن‌های «ببعی» و «کارتونی‌ها»، از تولیدات مرکز صبا در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو حضور پیدا کردند.

امام خمینی (ره) در سخنانی فرمود یکی از مسائل مهم ما این بود که اسرائیل باید از بین برود. ما اسرائیل را قابل آدم نمی‌دانیم.

منصوره کرمی همسر دانشمند هسته‌ای شهید مسعود علیمحمدی ضمن اشاره به حمله دیشب ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: ما که زخم خورده اسراییل بودیم قلبمان با عملیات دیشب شاد شد.

امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی توجهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند.