سه‌شنبه 24 مهر 1403

توطئه‌های دشمنان از طریق شبکه‌های اجتماعی در روز قدس تبیین می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توطئه‌های دشمنان از طریق شبکه‌های اجتماعی در روز قدس تبیین می‌شود

شهرری - ایرنا - رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس در این شهرستان برگزار نمی شود اما تشکل های دینی و مبلغان با استفاده از رسانه و شبکه‌های اجتماعی توطئه‌های دشمنان را تبیین می‌کنند.

حجت الاسلام علی کنگرلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال اگر چه شیوع ویروس کرونا جهان را آلوده کرده اما موضوع روز قدس و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین عوض نشده و همانند گذشته است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ری عنوان کرد: انسان بتواند با آرمان فلسطین بیعت کند و در طول سال پایبند این بیعت باشد امری مهم و مورد توجه از دیدگاه انسان دوستانه است.

وی یادآور شد: اگر حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و بیعت با آرمان های آنها در فضای حقیقی قابل اجرا نباشد، قطعا در فضای مجازی و در وجدان و ضمیر انسان‌ها قابل اجرا است و خواهد بود.

کنگرلو خاطر نشان کرد: با توجه به توطئه رژیم صهیونیستی مبنبی برالحاق منطقه غور اردن و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری به اسرائیل لازم است باروشنگری این موضوع را مردم مسلمان دنیا محکوم نمایند.

وی گفت: قطعا نقش ترامپ در جریان تقویت رژیم غاصب اسرائیل با اجرای چنین طرح های زیاد است لذا ملت های مسلمان بویژه ملت ایران دراین راستا استکبارستیزی خودرا نشان خواهند داد وبه آمریکا اعلام می کنند با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت تحت ولایت مقام معظم رهبری به نقش خود درحمایت از مظلومان و آرمان های مردم منطقه ومسلمان ادامه خواهد داد.

امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1358 و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز قدس» اعلام کردند؛ از تاریخ تا امروز هرسال مسلمانان جهان با راهپیمایی و برگزاری مراسم های نمادین حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی را اعلام می کنند و این آیین را به «روز جهانی قدس» تبدیل کرده اند.

بهمین مناسبت روز جمعه این هفته (2 خرداد 99) همزمان با روز جهانی قدس رهبر معظم انقلاب در ساعت 12 به وقت تهران با جهان اسلام سخن خواهد گفت؛ این برنامه به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی پخش می شود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*