دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه الف

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فضای عمومی مجلس نسبت به مذاکرات را خوب توصیف کرد و گفت: برجام و مساله مذاکرات برای حل مشکلات اقتصادی مردم است پس هر مذاکره‌ای که با حفظ حقوق، شأن و اقتدار ملت ایران به حل مشکلات اقتصادی منتج شود، مورد تایید نمایندگان مجلس است؛ ما کاری به شرق، غرب و آمریکا نداریم و فقط حقوق ملت برایمان مهم است.

وب‌گاه 55 آنلاین

به نظر می‌رسد همچنان شرکت‌های داخلی تولیدکننده خودرو، به پرچم‌داران واردات هم تبدیل شوند.

وب‌گاه تابناک

آیین‌نامه واردات خودرو در حالی رونمایی شد که با توجه به شرایط مندرج در آن، به نظر می‌رسد پروسه‌ای پر پیچ و خم برای واردات برخی خودروها به‌ویژه بالای 10هزار یورویی لحاظ شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین‌نامه واردات خودرو در حالی رونمایی شد که با توجه به شرایط مندرج در آن، به نظر می‌رسد پروسه‌ای پر پیچ و خم برای واردات برخی خودروها به‌ویژه بالای 10هزار یورویی لحاظ شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس امور اقتصاد کلان با اشاره به مهمترین اقدامات دولت در سال 1401، گفت: مهمترین اقدامی که دولت در پنج ماهه گذشته رقم زده، افزایش چند برابری درآمدهای نفتی بوده، افزایش دو برابری درآمدهای مالیاتی با افزایش پایه مالیاتی (تعداد مالیات دهندگان) و در عین حال کاهش 5 درصدی نرخ مالیات تولیدکنندگان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد جعفری با اشاره به نقش تصمیم سازی سازمان برنامه و بودجه برای دولت گفت: در ماه‌های اخیر اتفاق خوبی در حوزه اقتصاد کلان افتاده و منابع دولت نسبت به گذشته علاوه بر افزایش‌، قابل دسترس تر شده است.

وب‌گاه الف

رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه برای پیشرفت اقتصادی کشور برنامه‌های مدونی تدوین شده است گفت: نیل به اهداف برنامه پنج ساله هفتم توسعه و دستیابی به نرخ رشد 8 درصدی نیازمند جهش بزرگ در سرمایه گذاری و مشارکت بخش خارجی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور گفت: تمایل ایران و روسیه به تولید خودرو روی پلتفرم‌های مشترک، یکی از جذابیت‌های نمایشگاه "اتومبیلیتی 2022" روسیه بود که امیدواریم در آینده نزدیک شکل اجرایی به خود بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه برای پیشرفت اقتصادی کشور برنامه های مدونی تدوین شده است گفت: نیل به اهداف برنامه 5 ساله هفتم توسعه و دستیابی به نرخ رشد 8 درصدی نیازمند جهش بزرگ در سرمایه گذاری و مشارکت بخش خارجی است.

وب‌گاه فرارو

سلاجقه در صحبت‌های خود درباره شایعه استعفای خود از ریاست سازمان حفاظت محیط زیست که در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده است، تاکید کرد: فعلا در خدمت مردم شریف هستیم. در مسئولیت‌ها حواشی وجود دارد، اما وضعیت خاصی اتفاق نیفتاده و ان‌شاءالله به عنوان یک خادم کوچک در خدمت مردم هستم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی در مورد معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس گفت: هنوز رئیس جمهور تصمیم نهایی نگرفته و به محض جمع بندی اعلام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی آمارهای مربوط به تولید خودرو در پنج ماهه ابتدای امسال حاکی از آن است در این مدت در مجموع 422 هزار و 78 دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده که بیانگر رشد 10 درصدی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبر استعفای رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور طی روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد؛ اما علی سلاجقه امروز با حضور در یک برنامه تلویزیونی به این شایعات پایان داد.

وب‌گاه تابناک

عضو تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ری‌را جایگاه خوبی در بازار پیدا خواهد کرد گفت: این خودرو از نظر بن‌سازه و شکل ظاهری مناسب است و با قوای محرکه پیشرفته‌ای که به آن مجهز خواهد شد، سال آینده تولید و عرضه می‌شود.