دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به روند روبه بهبود شاخص‌های رشد صنعت خودروسازی، از آغاز تدوین دستورالعمل اجرایی واردات خودرو توسط وزارت صمت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سومین دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو طبق آنچه معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد در هفته جاری برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت سومین دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در هفته جاری برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری سومین دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری سومین دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت گفت: در هفته جاری شاهد سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منطقی گفت: در این هفته شاهد سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت از سومین دوره عرضه خودرو در هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منوچهر منطقی با بیان این مطلب اظهار داشت: دو شرکت بزرگ خودروساز کشور از ابتدای امسال تا دوم شهریور نسبت به تولید 357 هزار و 377 دستگاه خودروی سبک (سواری و وانت) اقدام نموده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 283 درصدی تولید کامل و کاهش 85 درصدی تولید ناقص برخوردار می‌باشد. وی با اشاره به تثبیت روند رو به رشد تولید خودروی کامل پس از 3...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از تحقق 82 درصدی برنامه تولید خودرو در شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وب‌گاه تابناک

گروه صنعتی ایران خودرو حضور گسترده ای در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد داشته و ضمن نمایش جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود، دو خودرو تیونینگ شده و آپشنال شامل یک دستگاه تارا لیمیتد و یک دستگاه هایما S7 لیمیتد را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد که به میزان قابل توجهی مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه قشر جوان قرار گرفت.

وب‌گاه تابناک

همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق آنچه از اظهارات مدیرعامل سایپا برمی‌آید، به احتمال فراوان این شرکت اولین واردکننده خودرو به کشور در دور جدید واردات خواهد بود و در مرحله نخست نیز مدل‌های فرانسوی وارد خواهند شد.