دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرکل دفتر صنایع خودرویی گفت: با توجه به روند تولید، عرضه خودرو در نیمه دوم سال افزایش می یابد.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی گفت: با توجه به روند تولید، عرضه خودرو در نیمه دوم سال افزایش می یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی گفت: با توجه به روند تولید، عرضه خودرو در نیمه دوم سال افزایش می یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت گفت: ما با شرکت تویوتا مذاکره انجام نمی‌دهیم، ولی شرکت‌های خودروسازی ما مذاکرات را انجام میدهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید و عرضه چند خودروی جدید به بازار تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.

وب‌گاه تابناک

وزیر صمت با اشاره به اینکه روند طی شده در صنعت خودرو رو به رشد و شتابنده است افزود: خبر خوب آن است که حرکت‌های مهم و قابل توجهی در بخش‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین آغاز شده است. در گام اول تمرکز بر ثبات تولید بود و اکنون به مرحله‌ای از تولید رسیده ایم که دیگر کسی نمی‌پرسد چرا خودرو ناقص تولید می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند قید در آیین‌نامه واردات خودرو لحاظ شده است؛ یکی اینکه وقتی خودرویی وارد می‌شود باید خدمات بعد از فروش داشته باشد؛ همچنین وقتی خودرویی وارد می‌شود باید انتقال فناوری صورت بگیرد.

خبرگزاری مهر

جزئیات واردات خودرو، میزان عرضه خودرو در بورس کالا، واردات خودرو در ازای صادرات فرش و جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صمت در مورد آخرین وضعیت واردات خودرو گفت: آیین‌نامه واردات خودرو هفته گذشته در دولت به تصویب رسید و الان در مراحل ابلاغ است.

خبرگزاری مهر

فاطمی امین گفت: امروز لایحه دوفوریتی‌ای به مجلس مصوب شد که در صورت نبود گواهی اسقاط هم، تولید خودرو متوقف نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید رضا فاطمی امین در مورد آخرین وضعیت واردات خودرو گفت: آیین‌نامه واردات خودرو هفته گذشته در دولت به تصویب رسید؛ و الان در مراحل ابلاغ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صمت در مورد آخرین وضعیت واردات خودرو گفت: آیین‌نامه واردات خودرو هفته گذشته در دولت به تصویب رسید؛ و الان در مراحل ابلاغ است.