دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه مشرق نیوز

مالیات نقل و انتقال خودرو یکی از هزینه‌هایی است که باید هنگام خرید و فروش خودروی شخصی، به آن توجه داشته باشید.

خبرگزاری تسنیم

با بیان این که تنها دانشکده خودرو در خاورمیانه در ایران وجود دارد گفت: در حوزه طراحی خودرو دو مرکز خیلی قوی داریم که نمی‌گویم معادل بهترین‌های اروپا است اما معادل بهترین‌های آسیا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مالیات نقل و انتقال خودرو یکی از هزینه‌هایی است که باید هنگام خرید و فروش خودروی شخصی، به آن توجه داشته باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در روزهای 9 تا 12 شهریورماه جاری و از ساعت 16 تا 22 شب پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه های شهر مقدس مشهد خواهد بود.

خبرگزاری دانا

جعفر قادری گفت: استفاده از ظرفیت قطعه سازی دو کشور ایران و روسیه در تولید خودرو مشترک می تواند به نفع هردو کشور باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعباس نجفی از تصادف مرگ بار یک دستگاه تریلر و یک دستگاه مینی بوس در جاده کمربندی شوشتر خبر داد.

خبرگزاری مهر

دولت بارها اعلام کرده به دنبال ایجاد تحول در صنعت خودروسازی است اما بررسی صورت های مالی خودروسازان نشان می‌دهد که زیان انباشته این صنعت در بهار امسال حدود 3.4 هزار میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزینه های نگهداری خودرو در فرانسه افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در نظر است تولید خودرو در سال جاری بیش از 100 درصد رشد داشته باشد، افزود: از مهرماه قیمت خودرو با واردات آن و همزمان با افزایش عرضه، کاهش بیشتری پیدا می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سال گذشته به علت آلودگی هوا 21 هزار نفر در 27 شهر کشور جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بر اساس آمار آلودگی هوا در سال 1400 بیش از 30 میلیارد دلار خسارت را به کشور تحمیل کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس گزارش وزارت بهداشت در سال 1400 در 27 شهر آلوده کشور، حدود 21 هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا ناشی از ذرات معلق دو و نیم میکرون گزارش شده است و 11 میلیارد دلار خسارت به همراه داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سال گذشته به علت آلودگی هوا 21 هزار نفر در 27 شهر کشور جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سال گذشته به علت آلودگی هوا 21 هزار نفر در 27 شهر کشور جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری دانا

اخیرا شاهد انتشار اخباری مبنی بر انجام صادرات و واردات خودرو میان کشورهای ایران و روسیه هستیم که می تواند پیامدهای مثبت و البته منفی را به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس نمایندگانی داریم که در نامه‌ای به هیأت رییسه خواسته اند که حقوق آنها افزایش پیدا نکند