دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روندهای موجود با وجود ادامه تورم بالای حاکم بر کشور، مثبت است و جهت‌گیری آینده محل امیدواری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است؛ در نیمه دوم سال روز‌های خوبی برای صنعت و بازار خودرو پیش بینی نمی‌شود و انتظار ایجاد موج جدید کاهش تقاضا و اُفت تولید و گرانی خودرو می‌باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری نوشت: اگر کارت سوخت جایگاه حذف شود هر خودرو فقط می تواند 150لیتر بنزین 3000تومانی مصرف کند. بعدش چه؟ در خبری که منتشر شده چیزی در این باره گفته نشده، اما می توان حدس زد که بنزین در حال سه نرخی شدن است.

وب‌گاه الف

وزیر صمت گفت: ثبات بخشی به تولید خودرو و اصلاح ساز و کارهای تامین قطعات را داشته ایم و هم اکنون دیگر خودروی ناقص در کشور تولید نمی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت گفت: ثبات بخشی به تولید خودرو و اصلاح ساز و کارهای تامین قطعات داشتیم و هم اکنون دیگر خودروی ناقص در کشور تولید نمی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است؛ در نیمه دوم سال روز‌های خوبی برای صنعت و بازار خودرو پیش بینی نمی‌شود و انتظار ایجاد موج جدید کاهش تقاضا و اُفت تولید و گرانی خودرو می‌باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مالیات نقل و انتقال خودرو یکی از هزینه‌هایی است که باید هنگام خرید و فروش خودروی شخصی، به آن توجه داشته باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: منوچهر منطقی معاون وزارت صمت با بیان این که تنها دانشکده خودرو در خاورمیانه در ایران وجود دارد گفت: در حوزه طراحی خودرو دو مرکز خیلی قوی داریم که نمی‌گویم معادل بهترین‌های اروپا است اما معادل بهترین‌های آسیا است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

معاون وزیر صمت گفت: خودروهای تارا، دنا و شاهین مورد توجه روسیه قرار گرفته و به احتمال زیاد بخشی از حجم صادراتی خودروها مربوط به همین محصولات خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

با اصلاح الگوی زنجیره تامین و لجستیک ایران خودرو، از مهرماه سال گذشته تا کنون، کاهش هزینه 90 میلیارد تومانی در بخش لجستیک ایران‌خودرو توسط شرکت ساپکو محقق شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

زمان دور جدید قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب مطالعه کنید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با بیان اینکه تولید خودرو یک فرآیند دانش بنیان است، گفت: تا به امروز به قسمت‌های پایین دانش بنیان آن یعنی دانش بهره بردارانه توجه کرده‌ایم. دانش بهره بردارانه به این معنی است که اجزای خودرو را گرفته و یکپارچه سازی آن را انجام داده و به بازار ارائه دهیم. وی ایجاد فناوری و یکپارچه سازی به اسم پلتفرم و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودروهای ناقص نباید تولید شوند. در حال حاضر وضعیت نسبت به سابق خیلی بهتر شده است. در مقطعی 70 درصد خودروها ناقص تولید می‌شد اما الان برابر اعلام خودروسازان زیر 20 درصد است.

خبرگزاری مهر

معاون دادستان کل کشور گفت: در مقطعی 70 درصد خودروها ناقص تولید می شد اما در حال حاضر برابر اعلام خودروسازان این تعداد زیر 20 درصد است.