دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد 300 درصدی تولید خودرو گفت: با ادامه این روند قرعه کشی خودرو تا پایان سال حذف می‌شود.

وب‌گاه گسترش

آمار عملکرد خودروسازان بزرگ طی سه ماهه ابتدایی امسال نشان می‌دهد که ایران‌خودرو و سایپا و پارس‌خودرو به عنوان زیر مجموعه سایپا، در مجموع بالغ بر 226 هزار دستگاه خودرو تولید کرده‌اند؛ از سوی دیگر میزان فروش آن‌ها قریب به 250.3 هزار دستگاه ثبت شده است؛ نزدیک شدن آمار فروش به تولید نشان می‌دهد خودروهای ناقص کف به مرور در حال جمع شدن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد 300 درصدی تولید خودرو گفت: با ادامه این روند قرعه کشی خودرو تا پایان سال حذف می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت صمت گفت: با افزایش تولید، قرعه کشی تا پایان سال حذف می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سودآوری خوب و بالای شرکت در سال 98، حاصل فروش دارایی ها بود، اما سود حاصل شده در سال 1400ناشی از فعالیت عملیاتی شرکت های سرمایه پذیر بوده و تلاش شده تا مسیر سودآوری با روندی با کیفیت و تکرار پذیر همراه باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی شواهد بیانگر آن است که دولت به دنبال اعمال محدودیت‌های بیشتر در آیین‌نامه واردات خودرو است. این در حالی است که برخی از منابع آگاه عنوان می‌کنند به‌دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم بر کشور، ابلاغ آیین‌نامه فعلا به کما رفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از بیش از 3 هزار ساعت کار سخت و دقیق، جگوار سرانجام تولید اولین نمونه از خودروی Continuation C-Type را به پایان رساند.

وب‌گاه عصر ایران

محمد رضا سیفی مدیر عامل شرکت آرین موتور در مورد اهداف شرکت در مورد برند لاماری، خودروهای جدید لاماری که تا پایان سال بناست از سوی شرکت معرفی شون، مشخصلات خودروهای جدید، آینده برند لاماری بعد از بازگشایی واردات خودرو، سرنوشت قرارداد میتسوبیشی، قیمت خودروهای جدید و... پاسخ داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرق می‌کند که وقتی از یک مدیر بپرسید بهترین ایام عمرش، کجا سپری‌شده، آدرس سفرهای اشرافی و اقامت در بهترین هتل‌ها و... را به یاد بیاورد، یا سخت‌ترین ساعات خدمتگزاری در برابر تهاجم بی‌وقفه دشمن را.

خبرگزاری تسنیم

اگر تصادف یا حادثه خودرویی شما بر اثر عدم رعایت استاندارد توسط خودروساز باشد، شما می‌توانید از خودرو ساز شکایت و در خواست غرامت کنید.