دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا با نخریدن، خودرو ارزان می‌شود و قیمت خودرو در دوراهی جدید، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه منیبان

از آنجا که دلالان تا حدودی از این بازار عقب‌نشینی کرده اند، بهتر است که مردم هم با خریدهای هیجانی، باعث تشویق و برگشت این گروه به بازار خودرو نشوند.

وب‌گاه تابناک

رییس هیات مدیره ساپکو در خصوص رتبه بندی تامین کنندگان قطعات ایران خودرو گفت: رتبه بندی سازندگان لزوما مترادف با رتبه و سطح کیفیت قطعات تولیدی نیست، این شاخص براساس معیارهای سطح فناوری و توان تامین و سیستم های کیفی سازنده تعیین می شود و تولیدکنندگان براساس این فاکتورها گروه بندی می شوند.

وب‌گاه تابناک

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به طرح تحول کیفیت که از محصول تارا آغاز شده، گفت: با اجرای این طرح خودمان را در معرض قضاوت مشتریان قرار داده ایم و برای دست‌یابی به اهداف کیفیت آماده پاسخ‌گویی به مطالبات آنان هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو خودرو‌های جدید وارد سبد محصولات ایران خودرو می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خودروسازان در بهار امسال توانستند 98 درصد از برنامه تولید را هدفگذاری کنند و این نشان می‌دهد که بعد از سال‌ها، ایران خودرو و سایپا می‌توانند یک میلیون و 500 هزار خودرو دستگاه تولید کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

روزنامه دولت خطاب به مردم گفت: خودرو نخرید، قطعا ارزان می شود. محال است امسال قیمت ها بالا برود.

وب‌گاه 55 آنلاین

کسانی که اکنون خودرو دارند و عجله‌ای هم برای تعویض خودرو ندارند، بهتر است که خرید از کارخانه را پیگیری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

کسانی که به هر دلیل در خرید خودرو عجله دارند، وارد بازار خودرو شوند اما سعی کنند که در دام واسطه‌ها و دلالان قرار نگیرند، چرا که دلالان با بهانه‌های مختلف قیمت خودرو را افزایش می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک فعال بازار خودرو گفت: کسانی که به هر دلیل در خرید خودرو عجله دارند، وارد بازار خودرو شوند اما سعی کنند که در دام واسطه‌ها و دلالان قرار نگیرند، چرا که دلالان با بهانه‌های مختلف قیمت خودرو را افزایش می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با شرایط موجود کشور بسیار بعید است که در سال جاری قیمت خودرو دستخوش تغییر شود بخصوص در شرایطی که دولت سیزدهم موضوع واردات خودرو را پیگیری می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کسانی که اکنون خودرو دارند و عجله‌ای هم برای تعویض خودرو ندارند، بهتر است که خرید از کارخانه را پیگیری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: از آنجا که دلالان تا حدودی از این بازار عقب‌نشینی کرده اند، بهتر است که مردم هم با خریدهای هیجانی، باعث تشویق و برگشت این گروه به بازار خودرو نشوند. کسانی که اکنون خودرو دارند و عجله‌ای هم برای تعویض خودرو ندارند، بهتر است که خرید از کارخانه را پیگیری کنند. افرادی هم که خودرو ندارند بهتر است حداقل دو ماه صبر کنند تا بازار به صورت کامل به آرامش برسد و اگر هم می‌توانند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انجام 98 درصد برنامه تولید خودرو، کاهش رشد نقدینگی و پایه پولی و فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط 19 بانک و موسسه اعتباری از اخبار اقتصادی امروز است.