چهارشنبه 2 خرداد 1403

تکرار پایان‌ناپذیر توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب / ایران قوی‌تر از همیشه به دسیسه‌ها پاسخ می‌دهد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تکرار پایان‌ناپذیر توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب / ایران قوی‌تر از همیشه به دسیسه‌ها پاسخ می‌دهد

شهروندان و کارشناسان مسائل سیاسی بر این عقیده هستند که قدرت ایران در حدی است که می تواند در مقابل هر توطئه ای تمام قد بایستد و پاسخ محکمی به آن ها بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ایران در روزهای گذشته تحرکات منطقه‌ای زیادی داشته مهم ترین اقدام مربوط به توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است که با استقبال گسترده گروه های مختلف داخل کشور همراه شد.

این اقدام شجاعانه ایران موجب شد تا دادگاه یونان حکم پیشین مبنی بر صدور مجوز برای آمریکا به منظور مصادره محموله نفت ایران را که در سواحل یونان توقیف شده بود، لغو کند. افزون بر این، هلاکت رسیدن فرمانده جوخه ترور موساد که برخی آن را در انتقام از شهادت شهید صیاد خدایی دانسته‌اند و همچنین هک سامانه‌های بورسی رژیم صهیونیستی در مقابل هک سامانه‌های شهرداری تهران، از جمله رخدادهایی است که دست برتر جریان مقاومت را در منطقه نشان می‌دهد. این وقایع که در واکنش‌های زیادی را در جهان به همراه داشته است از نگاه مردم و کارشناسان هم نادیده گرفته نشده است.

براندازی نظام مهم ترین هدف دشمن است

آن طور که انصاری یکی از شهروندان بیرجندی در این رابطه به خبرنگار خاورستان گفت: دشمنان قسم خورده از همان اوایل انقلاب اسلامی همواره تمام هم و غم خود را بر این گذاشته اند تا به خیال خود حکومت جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند.

به گفته انصاری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کودتاهای مختلفی را در جای جای کشورمان به راه انداختند و وقتی دیدند با این ترفند راه به جایی نمی برند پروژه های ترور را رقم زدند از به توپ بستن مجلس تا ترور شخصیت هایی از قبیل ایت الله دکتر مطهری، شهید نواب صفوی، شهید طالقانی و دستغیب.. اما با این ترفندها نه تنها نقشه دشمنان عملیاتی نشد بلکه مردم ما روز به روز بیشتر با دسیسه های دشمنان پلید آشنا شدند.

وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده با توسل به صدام جنگ تحمیلی هشت ساله را به راه انداختند جنگی نابرابر که گویی همه بلوک شرق و غرب بر آن شده بودند تا صدام را در براندازی نطام جمهوری اسلامی ایران کمک کنند تا جایی که صدام در صفحه تلویزیون عراق اعلام کرد تهران را ظرف یک هفته خواهیم گرفت.

انصاری تصریح کرد: در همه این 43 سال تلاششان این بود تا نظام را براندازند یک روز با ترفند ترور یک روز با ترفند فتنه روز دیگر با تحریم ها و توقف انرژی هسته ای و وقتی دیگر هیچ حربه ای برای از بین بردن و علمیانی کردن نقشه های خود نداشتند حاج قاسم عزیز را ترور کردند کاری که آنها انجام دادند نه تنها باعث شد مردم ایران و مردم منطقه چهره پلید استکبار را بیشتر بشناسند و مصمم تر از قبل در صحنه های مختلف در دفاع از نظام حضور یافتند تا به دنیا بگویند این ملت شما و دسیسه های شوم تان را شناخته است.

به گفته وی این ملت خون های زیادی داده تا این انقلاب و کشور و نظام ایستاده بماند ما را از شهادت، ما را از تحریم نترسانسید ما با این دست و پا زدن های شما قوی تر می شویم.

دوران بزن درو تمام شد

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در این رابطه به خاورستان گفت: دشمنان ایران هنوز به این باور نرسیده اند که دیگر دوران بزن درو تمام شده است یک زمانی در دوران مصدق انگلستان کشتی نفتکش ایران را توقیف کرد و ایران نتوانست تلافی کند ولی اخیرا کشتی ایرانی را توقیف کرد و بلافاصله کشتی انگلیسی در خلیج فارس توقیف شد و انگلستان مجبور شد کشتی ایرانی را آزاد کند و این بار یونان این حماقت را تکرار کرد و با توقیف کشتی ایران زمینه را برای توقیف دو کشتی یونانی آمریکا توسط دلاوران سپاه فراهم کرد و وقتی به قدرت ایران پی برد مجبور شد از مواضعش کوتاه بیاد.

وی با تاکید بر ترور شهید سلیمانی به موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق اشاره کرد که البته هنوز انتقام شهید سلیمانی به طور کامل گرفته نشده است افزود: رژیم صهیونیستی هر وقت که خباثتی می کند باید منتظر عواقب آن هم باشد و کشته شدن فرمانده جوخه ترور موساد و چند نفر دیگر در اربیل عراق در انتقام شهید خدایی نمونه ای از آن است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا هم چنین به مجلس عراق این تذکر را داد که مگر مجلس عراق روابط با اسرائیلی ها را ممنوع نکرد پس جاسوسان آن ها در کردستان عراق چه می کنند و باید مجلس عراق پیگیر این موضوع باشد.

قدیری تاکید کرد: به هر حال هر تحرکی علیه ایران با ضربات انتقام پاسخ داده می شود. هر تحرک ضدانقلاب علیه ایران با ضربات سنگین به آنها مواجه می‌شود و نمونه آن موشک باران مقر آن ها در کردستان عراق هست.

به گفته وی در پاسخ به تحرکات داعش سپاه ایران گفته بود اگر به 60 کیلومتر مرز ایران برسند مورد هجوم ایران واقع می شوند و همه اینها نشان می دهد که امروز ایران کشور قدرتمندی است و قدرت ضربه زدن به همه را دارد.

به گفته وی رژیم صهیونیستی با این اقدامات نمی توانند با این تحرکات پوچ و خالی به اهداف خودش برسد.

این تحلیل گر سیاسی با اشاره به تضعیف پایه های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: فرودگاه های رژیم صهیونیستی پر از افرادی است که دیگراز ماندن در اسراییل احساس خطر می کنند و می خواهند به کشورهای قبلی خود برگردند.

به گفته وی امروز لبنان با 100هزار موشکی که در اختیار دارد می تواند تمام نقاط فلسطین اشغالی و از جمله تلاویو را موشکباران کند و دورانی که اسرائیل برای سلطه از نیل تا فرات تلاش می‌کرد گذشته و آزادی فلسطین محقق شدنی است.

به گفته وی هم چنین اگر مشخص شود رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به ایران از پایگاه های از کشور دیگر استفاده می‌کند انتقام از آن کشور هم گرفته خواهد شد‌.

انتهای پیام /