سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، منابع خبری از یورش گسترده اشغالگران اسراییلی به جنین خبر دادند. این منابع تاکید کردند که نظامیان اشغالگر اسراییلی این شهر را به محاصره کامل درآوردند. همزمان بولدوزر‌های اسراییلی هم در حال تخریب زیرساخت‌های شهر جنین هستند. پهباد‌های ارتش رژیم صهیونیستی هم به طور گسترده در آسمان این منطقه به پرواز درآمدند. ارتش رژیم صهیونیستی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیستی در شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند. در روز‌های اخیر تهاجم و حمله‌های رژیم صهیونیستی به کرانه باختری افزایش یافته است؛ ساعاتی پیش منابع خبری از یورش گسترده اشغالگران اسرائیلی به جنین خبر دادند. این منابع تاکید کردند که نظامیان اشغالگر اسرائیلی...

وب‌گاه ورزش سه

تیم تفنگ مردان ایران در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا پس از تیم‌های کره‌جنوبی، چین و هندوستان در رده چهارم ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار راسک گفت که از ساعت یک بامداد امروز درگیری مسلحانه نیرو‌های انتظامی پاسگاه جنگل راسک آغاز و پس از سه ساعت اعضای گروهک که نتوانستند به داخل پاسگاه نفوذ کنند، متواری شدند.

خبرگزاری تسنیم

تیم تفنگ مردان ایران در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا پس از تیم‌های کره‌جنوبی، چین و هندوستان در رده چهارم ایستاد.

وب‌گاه فرارو

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در تازه‌ترین طرح مبارزه با سرقت موفق به دستگیری عاملان قتل مرد جوانی در پارک نهج‌البلاغه و آخرین عضو باند فراری دادن متهم خطرناک از بیمارستان و همچنین ده‌ها متهم دیگری شدند که هر کدام کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در تازه‌ترین طرح مبارزه با سرقت موفق به دستگیری عاملان قتل مرد جوانی در پارک نهج‌البلاغه شدند.

وب‌گاه عصر ایران

تصرف ایستگاه تلویزیونی اکوادور همزمان با پخش زنده صورت گرفت و تصاویر نشان داد که افرادی با کلاه و عمدتاً لباس مشکی، در حالی که اسلحه‌های بزرگ به دست داشتند، کارکنان جمع شده را تهدید به تیراندازی مرگبار کردند و ناگهان تصاویر قطع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایستگاه تلویزیونی «اکوادور تی سی» توسط افراد مسلحی که کارکنان را مجبور به نشستن روی زمین کردند، تصرف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان اسراییلی شهر جنین واقع در کرانه باختری را به محاصره کامل درآوردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظامیان اشغالگر اسراییلی شهر جنین واقع در کرانه باختری را به محاصره کامل درآوردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرنگار نیویورک‌تایمز با حضور در خط مقدم جنگ اوکراین با روسیه گزارش میدانی از آنچه در صحنه نبرد می‌گذرد، تهیه کرده است. به استناد این گزارش، نیروهای اوکراینی به جز خرسون در همه جبهه‌ها در لاک دفاعی فرو رفته‌اند و در مقابل روس‌ها در وضعیت تهاجمی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع ترکیه امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در منطقه عملیاتی شاخه زیتون در شمال سوریه 3 نفر از عناصر گروهک تروریستی پ ک ک / ی پ گ را از پای درآورده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای از جدال نظامیان ترک در شمال سوریه خبر داد و اعلام کرد که 3 نیروی پ‌ک‌ک را در شمال سوریه کشته است.