سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی جنوب شرق در منطقه بمپور این استان به هلاکت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، عامل تیراندازی مرگبار و قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان آبادان، در محاصره پلیس، با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: عامل تیراندازی مرگبار و قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان آبادان، در محاصره پلیس، با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور آمریکا در اظهارات تازه خود مدعی شده است که در حال انجام تلاش‌هایی «بی سر و صدا» برای خارج کردن اسرائیل از غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عامل تیراندازی مرگبار و قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان آبادان، در محاصره پلیس، با شلیک گلوله، به زندگی خود پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا تاکید داشته است که رئیس‌جمهور این کشور مشتاق است لوید آستین هرچه سریعتر به پنتاگون بازگردد.

وب‌گاه فرارو

این شرور مسلح که سوابق متعدد شرارت مسلحانه و نقش بسزائی در تامین تسلیحات و پشتیبانی از تیم‌های عملیاتی و نقل و انتقال تروریست‌های تکفیری منطقه را دارا بود، در حمله اخیر به مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک و نیز در ترور 2 نفر از پرسنل فراجا در بهمن ماه سال گذشته، نقش‌های خائنانه‌ای علیه امنیت و حافظان امنیت کشور ایفا نموده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی جنوب شرق کشور به نام «اکرم ناروئی» در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه بمپور این استان به هلاکت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال عملیات مشترک اداره کل اطلاعات، قرارگاه قدس جنوب شرق و فرماندهی فراجای سیستان و بلوچستان، امروز محل اختفای شرور متواری اکرم ناروئی در محدوده روستای بهشت آباد از توابع شهرستان بمپور شناسایی و در درگیری و تبادل آتش دوطرفه، به درک واصل شد. اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای جرئیات این عملیات را تشریح کرد: یکی از اشرار مسلح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آندرس برینگ بریویک، تروریست راستگرایی که در سال 2011 در حمله‌ای شامل بمب گذاری و تیراندازی حدود 80 تن را در نروژ به قتل رساند، شکایتی دیگر را از دولت این کشور با هدف پایان دادن به حبس انفرادی خود مطرح کرده است.

خبرگزاری تسنیم

استاندار تهران در اولین جلسه رسمی ستاد دهمین دوره بازی‌های آسیایی 2024 ناشنوایان بر برنامه‌ریزی دقیق برای میزبانی شایسته دهمین دوره این رقابت ها در تهران تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در نخستین روز از مسابقات تیراندازی آسیایی توزیع سهمیه المپیک نمایندگان کشورمان در تپانچه بادی 10 متر مردان در خط آتش ایستادند. در پایان دور مقدماتی سجاد پورحسینی با امتیاز 580 در رده چهارم ایستاد و به فینال راه یافت. وی در فینال در رده چهارم ایستاد. جواد فروغی با امتیاز 577 در جایگاه دهم و امیر جوهری‌خو با امتیاز 575 در رده شانزدهم ایستادند و به...

وب‌گاه خبر آنلاین

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: اگر فضا از نظر مربی، تمرینی و امکاناتی فراهم نشود به المپیک پاریس نمی‌روم چون با وجود بچه کوچک، شرایط برایم سخت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: کمیته ملی پارالمپیک به عنوان یک سازمان در انتخابات جانبازان گزینه ندارد ولی من به عنوان یک نفر که در مجمع هم هستم، طبیعتا نظری دارم.

وب‌گاه ورزش سه

در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، گلنوش سبقت‌الهی در رده نهم ایستاد و از صعود به فینال بازماند.

خبرگزاری دانشجو

گرچه هنوز آمار دقیقی از قربانیان حملات موشکی دیشب رژیم صهیونیستی به مرکز و نوار غزه منتشر نشده، اما تاکنون پیکر 8 شهید فلسطینی به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شده است.