سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل به کشته شدن چند نظامی دیگر خود به دست نیروهای خودی در جریان جنگ در نوار غزه اعتراف کرد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ پیام کاویانی از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در بهشت زهرا خبر داد و گفت: روز گذشته و به محض اطلاع از درگیری بین اوباش که منجر به زخمی شدن یکی از آنان و متواری شدن سه نفر دیگر شده مخفیگاه اوباش شناسایی شد، اما به منظور رعایت آسایش شهروندان، عملیات دستگیری آن‌ها تا روشن شدن هوا به تعویق افتاد لذا سحرگاه روز جاری هر سه نفر در مخفیگاه‌های خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعقیب و گریز وحشتناک پلیس با افراد مسلح در اراک منجر به زخمی شدن 4 نیروی پلیس شد. تعقیب و گریز وحشتناک پلیس با افراد مسلح در اراک منجر به زخمی شدن 4 نیروی پلیس شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سه نفر از اعضای باند سارقان مسلح منزل در اقدام به موقع پلیس در اراک خبر داد و گفت: در این عملیات چهار نفر مامور پلیس و 2 نفر از سارقان مجروح شدند.

وب‌گاه ورزش سه

فاطمه امینی سومین تیرانداز بانوی ایرانی شد که توانست سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو تیم ملی تیراندازی ایران سومین سهمیه این رشته برای حضور در المپیک پاریس را به دست آورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فاطمه امینی با کسب عنوان ششم در فینال تفنگ 10 متر بانوان در پیکارهای قهرمانی آسیا، سومین سهمیه این رشته در بازی‌های المپیک پاریس را به نام خود ثبت کرد. این سیزدهمین سهمیه المپیکی کشورمان بود.

وب‌گاه فرارو

عضو تیم ملی تیراندازی ایران سومین سهمیه این رشته برای حضور در المپیک پاریس را به دست آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پایان فینال تفنگ 10 متر بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا در جاکارتای اندونزی، فاطمه امینی که به عنوان نفر هفتم راهی فینال شده بود، با ایستادن در رده ششم، سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد. تیرانداز ویتنامی نیز همراه امینی دیگر سهمیه توزیع شده در این بخش را از آن خود کرد. تیراندازی ایران پیش از این دو سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده است. هانیه رستمیان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فاطمه امینی در فینال تفنگ بادی زنان مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا جاکارتا ششم شد و سهمیه المپیک پاریس گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بانوی تیرانداز ایران موفق به کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهک تروریستی «جیش الظلم» مسئولیت حمله به پاسگاه بیدلد راسک را بر عهده گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به پاسگاه پلیس در توابع شهرستان راسک که بامداد چهارشنبه - 20 دی - روی داد، یک مامور انتظامی به شهادت رسید؛ این دومین حمله اشرار به یک پاسگاه پلیس در راسک ظرف یک ماه گذشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت 1:30 بامداد امروز، در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت پاسگاه بین شهری جنگل از توابع شهرستان راسک، استوار دوم امیر حسین حسین آبادی، به درجه رفیع شهادت، نائل آمد.

خبرگزاری دانشجو

در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت پاسگاه بین شهری جنگل از توابع شهرستان راسک، استوار دوم امیر حسین حسین آبادی، به درجه رفیع شهادت، نایل آمد.