سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه ورزش سه

در اتفاقی عجیب یک بازیکن فوتبال در جریان مسابقه‌ای در ایرلند هدف گلوله قرار گرفت!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع ترکیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در منطقه عملیاتی شاخه زیتون در شمال سوریه 6 نفر از عناصر گروهک تروریستی پ ک ک / ی پ گ را از پای درآورده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شیراز از به هلاکت رسیدن یک نفر و دستگیری 3 نفر دیگر در جریان حمله با سلاح سرد به پلیس خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: درگیری شرور معروف به محمد لوک و دوستانش با پلیس شیراز و حمله با چاقو به پلیس منجر به هلاکت محمد لوک شد و 3 نفر از دوستانش از جمله حسین قلاتی دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان عملیات زیرگیری نظامیان صهیونیست توسط یک فلسطینی در قدس اشغالی، دو نظامی زخمی شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

رییس فدراسیون تیراندازی اعلام کرد که مهدی هاشمی 31 هزار یورو از حساب فدراسیون برداشت کرده و در زمان ریاستش22 سفر رفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از یونهاپ، در ادامه افزایش تنش‌ها در شبه‌جزیره کره، ممنابع نظامی کره جنوبی اعلام کردند که ارتش کره شمالی از ساعاتی پیش در حال انجام رزمایش‌های با توپخانه‌های سنگین در سواحل غربی خود است. به گفته این منابع نظامی ارتش کره شمالی از ساعت 16 (به وقت محلی) در حال انجام رزمایش‌هایی در شمال کره جنوبی و در خط مرزی جزیره یون‌پیونگ است. ارتش کره...

وب‌گاه الف

رسانه‌ها روز شنبه از کشته شدن مولوی «مسعود الرحمن عثمانی» از سران ارشد سپاه صحابه پاکستان در جریان تیراندازی به خودروی وی در اسلام آباد، خبر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک از فردا آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم اشغالگر قدس بامداد امروز یکشنبه به شهرک‌های عورتا و کفرقلیل در نابلس واقع در کرانه باختری یورش بردند. بر پایه این گزارش، رسانه‌های فلسطینی همچنین از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک جبل المکبر در جنوب قدس اشغالی و شهرک بیت امر و منطقه جنوبی در الخلیل خبر دادند. منابع خبری از درگیری مسلحانه میان مبارزان...

خبرگزاری تسنیم

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک از فردا آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع از وقوع یک انفجار در منطقه تلگراف برچی (غرب کابل) خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های افغانستان از وقوع یک انفجار در پایتخت این کشور خبر می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بخش افغانستان خبرگزاری اسپوتنیک امروز شنبه با انتشار خبری فوری از وقوع انفجار در دشت برچی کابل پایتخت این کشور خبر داد. به گزارش این خبرگزاری، منابع رسانه‌ای حوالی ساعت 18:20 شنبه به وقت محلی از شنیده شدن صدای انفجاری در دشت برچی واقع در غرب کابل خبر دادند. به گفته شاهدان عینی یک خودرو مسافربری نوع «کاستر» هدف انفجار بوده است. شاهدان عینی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های افغانستان امروز از وقوع یک انفجار در پایتخت این کشور خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اعلام شکایت دوباره رئیس اسبق فدراسیون تیراندازی، حساب‌های این فدراسیون بار دیگر بسته شد.