جمعه 8 تیر 1403

مرگ هولناک 2 کودک 7 و 9 ساله در تیراندازی در نظرآباد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
مرگ هولناک 2 کودک 7 و 9 ساله در تیراندازی در نظرآباد

پسر جوان موقع تمرین تیراندازی با سلاح شکاری باعث مرگ دردناک 2کودک خردسال شد. پسر جوان موقع تمرین تیراندازی با سلاح شکاری باعث مرگ دردناک 2کودک خردسال شد. به گزارش عرشه آنلاین، حدود ساعت 19:30عصر پنجشنبه، پسر جوانی که به تازگی یک سلاح شکاری خریده بود، به همراه دوستانش به یکی از محله‌های خلوت روستای نجم‌آباد در حوالی شهرستان نظرآباد در استان البرز رفت تا تمرین تیراندازی کند. پسر جوان...

پسر جوان موقع تمرین تیراندازی با سلاح شکاری باعث مرگ دردناک 2کودک خردسال شد.

به گزارش عرشه آنلاین، حدود ساعت 19:30عصر پنجشنبه، پسر جوانی که به تازگی یک سلاح شکاری خریده بود، به همراه دوستانش به یکی از محله‌های خلوت روستای نجم‌آباد در حوالی شهرستان نظرآباد در استان البرز رفت تا تمرین تیراندازی کند. پسر جوان تعدادی قوطی روی زمین گذاشته و با سلاح شکاری در حال تیراندازی به قوطی‌ها بود که در همان هنگام یک خودروی پراید از آن حوالی عبور کرد. داخل پراید زن و مردی جوان به همراه دو کودک 7 و 9 ساله شان بودند و کودکان خردسال روی صندلی عقب نشسته بودند که در همین هنگام ساچمه‌های سرگردانی که از سلاح پسر جوان شلیک شده بود، با عبور از پنجره پراید به 2 کودک خردسال اصابت کرد.

به نقل از همشهری، همه‌چیز در چشم برهم زدنی رخ داد و زوج جوان با دیدن بچه‌هایشان که غرق در خون روی صندلی افتاده بودند، وحشتزده با اورژانس و پلیس تماس گرفتند. طولی نکشید که آمبولانس اورژانس راهی محل حادثه شد و هر 2 کودک زخمی به بیمارستان انتقال یافتند اما اصابت ساچمه‌های تفنگ شکاری به نقاط حساس بدنشان باعث شد هر 2 کودک در میان بهت و وحشت پدر و مادرشان جانشان را از دست بدهند. همزمان با این اتفاق، تیمی از مأموران پلیس برای بررسی ماجرا راهی روستای نجم‌آباد شدند و به تحقیق از اهالی و شاهدان پرداختند.

منبع: همشهری هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

مرگ هولناک 2 کودک 7 و 9 ساله در تیراندازی در نظرآباد 2