شنبه 7 مهر 1403

جانشین فرمانده ناجا: مجلس در باره هزینه پایین جرم در کشور ورود کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جانشین فرمانده ناجا: مجلس در باره هزینه پایین جرم در کشور ورود کند

شیراز - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی انتظامی، با بیان اینکه هزینه پایین جرم در کشور موجب افزایش وقوع آن می شود، گفت که انتظار مردم و نیروی انتظامی از مجلس یازدهم، ورود به این موضوع و چاره اندیشی برای کاهش وقوع جرم است.

سردار سرتیپ قاسم رضایی، سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، کسب رضایتمندی مردم را از اهداف جدی نیروی انتظامی دانست و افزود: در برخی موارد، مطالباتی که دیگران برای ناجا درست کرده‌اند، مواردی حبابی است و تلاش‌های ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر ماموریت‌های بسیار ناجا بیان داشت: نیروی انتظامی بیش از توان خود در صحنه‌ها و ماموریت‌ها حضور دارد لیکن مطالبات بیش از اندازه از این نهاد در برخی موارد باعث ایجاد نارضایتی در مردم می‌شود که این مهم نیاز به بازنگری دارد.

رضایی، از سرقت به عنوان یکی از دغدغه‌های مردم یاد کرد و گفت: در موضوع سرقت، همه نگاه‌ها معطوف به نیروی انتظامی است و این در حالی است که بالای 90 درصد از کشف سرقت‌ها با ناجا است ولی در وقوع سرقت، نقش این نهاد انتظامی کمتر از 10 درصد است.

وی ادامه داد: باید مولفه‌های انتظامی در همه موارد رعایت شود تا باعث کاهش سرقت در جامعه شده و به تبع آن رضایتمندی و از همه مهمتر احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کشور ما بعد از انقلاب اسلامی، آرمان عمیقی به نام آرمان انقلاب اسلامی دارد و همه حول این محور حرکت می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه مسیر 40 سال گذشته به عنوان گام اول انقلاب به خوبی طی شد، افزود: در گام دوم انقلاب نیز نیروی انتظامی با تشکیل هیات‌های اندیشه ورز، اقدامات خود را در این راستا ادامه داده است.

وی، نیروی انتظامی را نهادی مردمی توصیف و بیان کرد: امروز روح حاکم بر ناجا تبعیت محض از رهبری، ولایت و منش انقلابی است.

سفر جانشین ناجا به شیراز

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (بیستم خرداد 99) وارد شیراز شد. بازدید از مقرهای انتظامی، شرکت در کمیسیون عملیات و حضور در نشست تجدید نظر رسیدگی به تخلفات کارکنان انتظامی از جمله برنامه‌های او در این سفر بود.

*س_برچسب‌ها_س*
جانشین فرمانده ناجا: مجلس در باره هزینه پایین جرم در کشور ورود کند 2