شنبه 16 تیر 1403

جبرائیلی: «جلیلی» برای پایان دادن به حاکمیت دلار بر اقتصاد کشور آمده است

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
جبرائیلی: «جلیلی» برای پایان دادن به حاکمیت دلار بر اقتصاد کشور آمده است

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: «سعید جلیلی» برای پایان دادن به حاکمیت دلار بر اقتصاد کشور وارد میدان انتخابات شده و همواره ثابت کرده که در برابر آمریکا و فساد ایستادگی می‌کند.

به گزارش ایرنا، «سید یاسر جبرائیلی» شامگاه چهارشنبه در جمع هواداران سعید جلیلی در مسجد توحید بوشهر اظهار کرد: علت اصلی دشمنی‌ها با جلیلی این است که برخی از به خطر افتادن منافع خود و ویژه‌خواری‌شان نگران هستند.

وی بیان کرد: جلیلی ثابت کرده که در برابر آمریکا ایستادگی می‌کند و در برابر فساد کوتاه نمی‌آید ولی برخی افراد به دنبال کسی هستند که در برابر آمریکا زانو بزند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در خارج از مرزها برابر آمریکا پیروز شده و اکنون بسیاری معتقدند که دوره برتری آمریکا در خاورمیانه به پایان رسیده است.

جبرائیلی ادامه داد: مشکل اقتصاد ما تحریم نیست؛ ما بر تحریم‌ها غلبه کرده‌ایم و آمریکا دیگر تهدیدی برای ما نیست و ادعاهای برخی مبنی بر اینکه بدون تصویب پیمان سلاح‌های متعارف اروپا (CFE) تجارت خارجی ایران به صفر می‌رسد، دروغ است.

وی افزود: بدون برجام، تجارت خارجی ما افزایش یافته و نفت بیشتری فروختیم و شهید رئیسی ثابت کرد که می‌توان به آمریکا ضربه زد و در منطقه اول شد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همچنین به عضویت ایران در پیمان بریکس در دوران شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: این طرف مقابل جلیلی است که توان و داده‌های هسته‌ای را بر باد داده و اکنون به دنبال تضعیف توان موشکی ماست.

مسئله های موشکی و هسته ای بهانه است

جبرائیلی افزود: آمریکا جز نابودی جمهوری اسلامی و تسلط بر کشور ما راضی نخواهد شد و مسئله‌های موشکی و هسته‌ای تنها بهانه آنان است.

وی تاکید کرد: اگر امروز به عملیات «وعده صادق» افتخار می‌کنیم، به برکت سازش نیست بلکه به برکت مقاومت و ایستادگی است.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ادامه داد: تمدن اسلامی مردم را آزاد می‌خواهد، در حالی که دشمنان ما به دنبال ضعیف کردن مردم برای تسلط بر آنان هستند.

پشت جلیلی ایستاده‌ایم

وی افزود: به همان دلیلی که مقابل آمریکا و انگلیس ایستادیم، پشت سعید جلیلی نیز خواهیم ایستاد.

جبرائیلی تاکید کرد: بوشهر باید کار را تمام کند و در این زمینه شما حاضران باید با مردم صحبت کنید و خطر بازگشت به گذشته را یادآوری کنید.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی عنوان کرد: کشور دچار ناترازی بنزین است، اما این به معنای پرمصرف بودن مردم نیست بلکه شمار خودروها افزایش یافته و مصرف بنزین نیز بالا رفته است.

جبرائیلی بیان کرد: با همه این شرایط نباید اجازه دهیم دهه سوخته 90 در دهه 1400 تکرار شود بلکه باید امید به زندگی را در کشور زنده کرد.