دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب، ضامن قدرت بازدارندگی کشور است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب، ضامن قدرت بازدارندگی کشور است

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه گرامیداشت سالروز عملیات خیبر، جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضامن قدرت بازدارندگی کشور دانست.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه گرامیداشت سالروز عملیات خیبر، جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضامن قدرت بازدارندگی کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سوم اسفندماه سالروز عملیات خیبر، مجاهدت عالمانه در عرصه جهاد تبیین و جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضامن قدرت بازدارندگی کشور و نقش آفرینی نسل جوان در صحنه پاسخ به نیازهای انقلاب نظام و میهن اسلامی دانست.

در این بیانیه آمده است:

عملیات خیبر یکی از عملیات‌های راهبردی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و رویارویی با جنگ تحمیلی استکبار جهانی و ارتش بعثی صهیونیستی صدام علیه ملت ایران بود که در سوم اسفند ماه سال 1362 با رمز مقدس "یا رسول الله" غافلگیری و شکست نظامیان بعثی عراقی در منطقه طلاییه و هویزه در جبهه جنوب را رقم زد.

عملیات خیبر یکی از شگفتی‌ها و حوادث الهام بخش هشت سال دفاع مقدس در برابر جبهه جنگ افروز ضد ایرانی است که در عین حال با به کارگیری راهبرد عملیات آبی خاکی توسط رزمندگان اسلام تقویت و تعمیق روحیه رزمندگان اسلام و ضعف و هراس جبهه دشمن در ادامه جنگ را سبب شد.

به مقام شامخ شهدای حماسه ساز عملیات غرورانگیز و الهام بخش خیبر تعظیم می‌کنیم و یاد، خاطره و آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گرامی می‌داریم. همچنین عبرت آموزی از درس‌های 8 سال دفاع مقدس به ویژه در عرصه رویارویی با نقشه‌های پیچیده و فریبنده امروز و فردای جبهه دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی از جمله در عرصه جنگ شناختی و ترکیبی ضرورت دارد و مجاهدت عالمانه، هوشمندانه و بی امان در عرصه جهاد تبیین و صیانت از حقایق و واقعیت 8 سال دفاع مقدس و دیگر حوادث بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی و مقابله با نقشه دشمن در عرصه تحریف و تولید روایت‌های وارونه و غفلت ساز از دفاع مقدس، با نصب العین قرار دادن رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) علاوه بر تقویت قدرت بازدارندگی کشور می‌تواند آگاهی، بصیرت و آمادگی‌های نسل جوان کشور برای نقش آفرینی در سنگرهای نیاز انقلاب نظام و میهن اسلامی را تضمین کند.