دوشنبه 9 مهر 1403

حال خوب رئال، حال بد بارسا و احتمال لغو المپیک

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حال خوب رئال، حال بد بارسا و احتمال لغو المپیک

تهران - ایرنا - در بسته ورزشی روز بیست و هفتم تیرماه ایرنا راجع به رشته‌های مختلف ورزشی خصوصا فوتبال در ایران جهان صحبت شد.

در فاصله چهار روز تا پایان چهارمین ماه سال 1399، در بسته ورزشی ایرنا در این روز همراه ما باشید. در این بسته خبری از فوتبال تا سوارکاری صحبت شده است.

رییس فدراسیون سوارکاری: باید مجازات دوپینگ در اسب‌سواری را تشدید کنیم

مسعود خلیلی، رییس فدراسیون سوارکاری در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا درباره یکی از اتفاقات گاها مرسوم در این رشته صحبت کرده است؛ دوپینگ. خلیلی معتقد است باید مجازات‌های سنگین با دوپینگ‌کنندگان صورت گیرد. مشروح این مصاحبه در اینجا.

برای قهرمان شایسته اسپانیا؛ زیدان چگونه به عدد11 رسید؟

رئال مادرید برای سی و چهارمین بار فاتح لالیگا شد. زیدان نیز دوباره در لوس بلانکوس خوش درخشید و یک جام دیگر به ارمغان آورد. به قول خیلی‌ها او ستاره اصلی رئال در به دست آمدن این جام بود.

احتمال تعویق و یا لغو المپیک توکیو به دلیل کرونا

شیوع ویروس کرونا مسابقات ورزشی را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داد و المپیک نیز از این قاعده مستثنی نبود. این رقابت‌ها فعلا از سال 2020 به سال 2021 موکول شده اما شنیده می‌شود ممکن است بازهم به تعویق بیفتد و یا به طور کل لغو شود. توضیحات بیشتر در اینجا.

مسی، حکم به جدایی ستین داد؟

از رئال صحبت کردیم و حالا نوبت به صحبت درباره رقیب سنتی کهگشانی‌هاست. همان شبی که رئال جشن قهرمانی گرفت بارسا در خانه به اوساسونا باخت تا مسی به شدت عصبانی شود. فوق ستاره آرژانتین در اینجا هرآنچه باید می‌گفت را گفت.

پنجعلی: ماجرای برانکو آشی بود که مدیران قبلی پختند!

ماجرای کسر امتیاز از پرسپولیس و طلب برانکو، چیزی است که در این روزها بسیار درباره‌اش صحبت می‌شود. این بار محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه سرخپوش تهرانی در این باره گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا انجام داده است که در ادامه می‌خوانید.

سردار؛ بهترین بازیکن هفته بیست و نهم لیگ روسیه

سردار آزمون که در آخرین بازی زنیت موفق شد 2 گل بزند و یک پاس گل بدهد در تیم منتخب هفته نیز جای گرفت و به انتخاب سوفا اسکور بالاترین نمره را مال خود کرد تا به نوعی بهترین بازیکن هفته بیست و نهم شود. جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

شاهکار افاضلی مقابل 2 تیم اصفهانی در کمتر از یک هفته

هومن افاضلی در زمانی کوتاه و در کمتر از یک هفته موفق شد 2 نتیجه دلچسب را با 2 تیم در برابر 2 تیم اصفهانی جشن بگیرد. برای جزییات بیشتر در اینجا به شاهکار افاضلی و شاگردانش در ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم پرداخته‌ایم.

*س_برچسب‌ها_س*
حال خوب رئال، حال بد بارسا و احتمال لغو المپیک 2
حال خوب رئال، حال بد بارسا و احتمال لغو المپیک 3
حال خوب رئال، حال بد بارسا و احتمال لغو المپیک 4
حال خوب رئال، حال بد بارسا و احتمال لغو المپیک 5
حال خوب رئال، حال بد بارسا و احتمال لغو المپیک 6
حال خوب رئال، حال بد بارسا و احتمال لغو المپیک 7
حال خوب رئال، حال بد بارسا و احتمال لغو المپیک 8